|
Πριν καιρό από εδώ μέσα είχαμε χαρεί που είχε λογοκριθεί ο Πλεύρης για το βιβλίο του "Εβραίοι Όλη η αλήθεια".Μάλιστα ένα από τα επιχειρήματα ήταν ότι δεν μπορεί να γράφεται ένα βιβλίο ενάντια ενός λαού, που διακυρήσσει το εθνικιστικό μίσος και προτρέπει στην άρνηση του Ολοκαυτώματος (ποινικό αδίκημα σε Γερμανία και Αυστρία)...Μέχρι σήμερα που ο ίδιος άνθρωπος, με εκδικητικό και κουτοπόνηρο τρόπο, παίρνει βήμα από τους καναλάρχες και προωθεί τους δικούς του λόγους πίσω από την κίνησή του. Μήπως η δικαιοσύνη έδωσε τα απαραίτητα στον Πλεύρη για να ζητά τη λογοκρισία? Πόσο αντικειμενικοί μπορούμε να είμαστε? Τότε μιλούσαμε για νίκη κατά των Φασιστών και των ρατσιστών και τώρα μιλάμε για μεσαίωνα.Που είναι τα όρια στη λογοκρισία?
Παραμένω ανοιχτός και σκεπτικός για όλο το ζήτημα, αν και είχα υποστηρίξει τη λογοκρισία του βιβλίου του Πλεύρη και το λέω έχοντας την ευθύνη των λόγων μου. BioLogos | Homepage | 20.04.08 - 4:23 pm | #
|
Έγραψε ότι οι ομοφυλόφιλοι θα συμβάλουν εις την κοινωνίαν αν χρησιμοποιηθούν ως οδοποιοί;
Ζουρλομανδύα γρήγορα! ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ | Homepage | 20.04.08 - 4:40 pm | #
|
Βιολόγε, άλλο θέμα αυτό όμως. Προσωπικά διάβασα στην Παιχνιδούπολη του Νάσου Νασόπουλου ( ) (link υπάρχει στο post), για τα σημεία που παρουσιάζει ξεκομμένα ο Πλεύρης. Για παράδειγμα, αυτό που λέει για "έρωτα με ένα ψυγείο", είναι μια μπούρδα, γιατί στο βιβλίο απλά περιγράφεται μια κοπέλα που σκέφτεται κάποιον που θέλει, αγκαλιάζοντας ένα ψυγείο.
Όσο αφορά τις βρισιές, νομίζω πως ο Πλεύρης κάνει σαν παρθενοπιπίτσα:
1) Όποιος έχει περάσει έξω από ένα σχολείο (και δημοτικό μάλιστα) γνωρίζει ότι ta παιδιά δεν περιμένουν το "Ζίγκ Ζάγκ στις νεραντζιές" για να μάθουν να βρίζουν.
2) Έλεος, ξεχνάμε πως μιλούσαμε, εμείς ή οι συμμαθητές μας, μικροί;
3) Ο Πλεύρης, χωρίς να χρησιμοποιεί "προφανείς" βρισιές, καταφέρνει να λέει τα πιο άρρωστα και χυδαία πράγματα που μπορεί να σκεφτεί κανείς.
4) Κοινότοπο, αλλά γνωστό, να πάρει! Δεν υπάρχουν βρώμικες λέξεις, υπάρχουν μόνο βρώμικα μυαλά!
Πάντως εγώ ήμουν τότε κατά της καταδίκης Πλεύρη. Προτιμούσα να ανασκευαστούν οι βλακείες που λέει στο σαβουρο-βιβλίο του από ιστορικούς (πραγματικούς, έτσι; Από εκείνους που αναγκάζεται ο Πλεύρης να αποκαλεί "Εβραίους" και ο Καρατζαφέρης "μισθωμένους του Soros"), και να πωλείται το βιβλίο τους μαζί με το χαρτοπολτό του Πλεύρη. Πράγμα, δυστυχώς για την Ελλάδα, ουτοπικό. Είμεθα θολοκουλτούρ, τί να κάνουμε; FrapDigo | 20.04.08 - 4:41 pm | #
|
"Κοινότοπο αλλά σωστό" ήθελα να πω, αλλά απλά ζητούσα δικαιολογία να γίνω spammer. FrapDigo | 20.04.08 - 4:43 pm | #
|
Πολύ σωστά αυτά που λες Φραπεδίνγκο και δεχόμαστε ως συνθήκη ότι ο Πλεύρης είναι ένας φανατισμένος νοσταλγός των SS,επηρεάζει μια μικρή μερίδα επίσης λοβοτομημένων, που απαρτίζουν το ΛΑΟΣ, τη Χ.Α κτλ. Επίσης είναι ηλίου φαεινότερο, ότι οι δικαιολογίες που χρησιμοποιήσε ενάντια στο βιβλίο της Σωτηροπούλου είναι για πέταμα και μη λογικές.
Έχει όμως η κοινωνία και η δικαιοσύνη τις άμυνες και την αντικειμενικότητα για να διαφοροποιήσει την εκάστοτε ¨λογοκρισία¨ ενός βραβευμένου βιβλίου από την ουσιώδη απομάκρυνση ενός εγχειριδίου για την εφαρμογή μίσους? BioLogos | Homepage | 20.04.08 - 4:47 pm | #
|
Βιολόγε, αναφέρεσαι σε ποιοτικά χαρακτηριστικά που ενέχουν όμως ρευστά κριτήρια περί της "ορθότητας". Το αξιακό σύστημα ενός βουλωμένου(sic) μυαλού σκέφτεται με το μίσος και τη διαστρέβλωση, όχι με την αντικειμενικότητα και την αξιοπιστία. Στην περίπτωση του Πλεύρη έχουμε μια συστηματική παρρέκλιση από τον ορθολογικό κανόνα, ως επιστήμονας που είσαι τα ξέρεις, άρα η συνεχής διαστρέβλωση και η καλλιέργεια του μίσους έχουν μεγαλύτερο βάρος στην περίπτωσή του από το βιβλίο της Σωτηροπούλου που ούτε στρέφεται κατά κανενός λαού, ούτε ουσιαστικά διαφθείρει. Μεταφέρει και αντικατοπτρίζει μια καθημερινή σκηνή, δεν τη δημιουργεί για να την διαδώσει. SLY | Homepage | 20.04.08 - 4:59 pm | #
|
Αυτό που λες Σλάυ είναι ακριβώς η περιγραφή της σύγκρουσης του ορθολογισμού με τον δογματισμό και το φανατισμό.
Όταν όμως κάποιος καταθέτει το αίτημα για απόσυρση ενός βιβλίου στη δικαιοσύνη, ποιός θα κρίνει τα βουλωμένα από τα μη βουλωμένα μυαλά?Ζούμε σε μια εποχή που όλο και περισσότεροι τρέχουν σε χαρτορίχτρες, φωνασκούν για τις ταυτότητες,πάνε να προσκυνήσουν εικόνες που δακρύζουν, έχουν ξεχάσει πού και πότε δημιούργησε ο Αριστοφάνης και ηθικολογούν ζητώντας να γυρίσουμε 500 χρόνια πίσω. Αναζητώ ορθολογιστές.Υπάρχουν? BioLogos | Homepage | 20.04.08 - 5:04 pm | #
|
"Όταν όμως κάποιος καταθέτει το αίτημα για απόσυρση ενός βιβλίου στη δικαιοσύνη, ποιός θα κρίνει τα βουλωμένα από τα μη βουλωμένα μυαλά?"
Δεν θα απαντήσω προς το παρόν γιατί είναι σημαντική ερώτηση και θα ήθελα τη γνώμη κι άλλων σχολιαστών. Αυτό όμως που μπορώ να σου πω τώρα είναι να μεταφέρω το ερώτημα στο δικό σου πεδίο:
"Όταν όμως κάποιος καταθέτει το αίτημα για απόσυρση της δαρβινικής θεωρίας υπέρ του Δημιουργισμού στη δικαιοσύνη, ποιός θα κρίνει τα βουλωμένα από τα μη βουλωμένα μυαλά?"
Είναι ένα ερώτημα που δεν χωράει σε καλούπια κι έτοιμες απαντήσεις... SLY | Homepage | 20.04.08 - 5:07 pm | #
|
Δυστυχώς δεν γνωρίζω το νομικό πλαίσιο αυτών των θεμάτων. Πιστεύω όμως πως σίγουρα θα υπάρχει σαφής διαχωρισμός μεταξύ κηρύγματος μίσους (Πλεύρης), και άσεμνων λέξεων (όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν όσοι εθελοτυφλούν).
Από κάποια πράγματα που διάβασα, μεγάλη ευθύνη φέρει ο δικαστής Δ. Γαβαλάς, και το όλο σύστημα που τον έκανε ικανό να λογοκρίνει βιβλία. Αν διαβάσει κανείς, για παράδειγμα, αυτά που γράφει στην απόφαση, θα καταλάβει πολλά για το τί άνθρωπος είναι.
Πραγματικά πάντως, εύχομαι τώρα που απομακρύνθηκε το βιβλίο από τις σχολικές βιβλιοθήκες, να το αγοράσουν από περιέργεια όσα περισσότερα παιδιά γίνεται. Κι αυτό γιατί, από αυτά που διάβασα, πρόκειται για ένα πολύ καλό βιβλίο, αλλά ...κυρίως γιατί θέλω να τραγουδήσω αυτό το άσμα στον Κ. Πλεύρη και τους ομοίους του, όπως και κάθε άλλη φορά που ξεβρακώνονται. FrapDigo | 20.04.08 - 5:16 pm | #
|
Πολύ ωραία ερώτηση και το αντιπαράδειγμα άψογο.Συμφωνώ ότι δεν υπάρχουν έτοιμες λύσεις και απαιτεί από όλους μας να είμαστε ενεργοποιημένοι και συνέχεια σε εγρήγορση, ώστε να μπορέσουμε να κρίνουμε δίχως πάθος και συναισθηματισμούς αλλά όσο πιο αντικειμενικά γίνεται για να αποφευχθούν λάθη (άνθρωποι είμαστε).
Στο αντιπαράδειγμα που αναφέρεις περί Δαρβινισμού και δημιουργισμού, υπάρχει η εμπειρία του δεδικασμένου, όπου η δικαιοσύνη συμβουλεύτηκε την επιστήμη.Και αυτό είχε το αβαντάζ ότι η επιστήμη δεν κρίνει συναισθηματικά αλλά βασίζεται σε αντικειμενικά τεκμήρια, όπου η υποκειμενικότητα είναι παράγοντας λάθους και γίνεται προσπάθεια να ελαχιστοποιηθεί.Σε τέτοιες περιπτώσεις τα πράγματα είναι πιο εύκολα, εκτός αν έρχεται σε σύγκρουση με άλλου είδους συμφέροντα (θρησκευτικά) και το πράγμα περιπλέκεται.Στην περίπτωση όμως ενός λογοτεχνικού έργου (βασίζεται στο συναίσθημα) ποιόν μπορείς να συμβουλευθεί η δικαιοσύνη? BioLogos | Homepage | 20.04.08 - 5:17 pm | #
|
Βασικά σε περίπτωση λογοτεχνικών έργων (και εφόσον δεν υπάρχει κήρυγμα μίσους και προτροπή σε βία...), η δικαιοσύνη, κατά τη γνώμη μου, πρέπει να κάνει τουμπεκί ψιλοκομμένο. FrapDigo | 20.04.08 - 5:43 pm | #
|
Περί τούτων των γραπτών πιπών του ψυχασθενούς γεροναζί: http://i100.photobucket.com/albu...d/ plevris04.jpg
"Στην προκειμένην περίπτωσιν των ομοφυλοφίλων παρατηρείται διπλή ανωμαλία. Πρώτον εις βάρος του απευθυσμένου, που είναι το τελευταίον τμήμα του παχέος εντέρου και δεύτερον , εις βάρος του πέους, που είναι το ανδρικόν όργανον. Ειδικώτερον το απευθυσμένον εξυπηρετεί τον σκοπόν της συγκεντρώσεως των κοπράνων (περιττώματα της πέψεως) και διά του πρωκτού της αφοδεύσεως αυτών. Άλλον φυσιολογικών σκοπόν δεν έχει το απευθυσμένον, ούτε ο πρωκτός"
Με αυτήν την "λογικήν" το λοιπόν, παρατηρείται διπλή ανωμαλία εις την περίπτωσην και των ετεροφυλοφίλων. Διότι ο φυσιολογικός σκοπός του στόματος, είναι η βρώσις, η πόσις, το ρέψιμον (στοματική πορδή) και το εξέρασμα (στοματικόν κόψιμον).
Άρα, αι πίπαι (ή τα τσιμβούκια) είναι μία ανωμαλία, εις την οποίαν φαντάζομαι πως ουδέποτε υπέπεσε ο μέγας Έλλην Πλεύρης (ακόμα και αν το είχε σκοπό μάλλον).
Και έτσι η Φύσις αντέδρασε μετατρέποντας την στέρησήν του εις τας πίπας (και γενικότερα εις το σέχ), εις πληθώρα πιπών εις αυτά που γράφει αλλά και λέγει. Εν ολίγοις, τον τίτλον "Πιποπαραγωγός ο Μέγας" θα τον άξιζε και με το παραπάνω. SPY | Homepage | 20.04.08 - 5:45 pm | #
|
"Το Σύνταγμα της Ελλάδος (άρθρ. 16 παρ2) αναφέρει ότι η παιδεία έχει σκοπόν την ηθική και πνευματική αγωγή των Ελλήνων και την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως»."
Εδώ έγγειται ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα.Η νομολογία υποστηρίζει ότι ως "θρησκευτική συνείδηση" νοείται η μέσω κατήχησης ορθόδοξη ανατολική ενώ η θεωρεία διαφωνεί και υποστηρίζει την απλή γνώση της αρθόδοξης ανατολικής και των άλλων θρησκειών χωρίς κατήχηση.Η "νομολογία" είναι όμως που κρίνει υποθέσεις σαν κι αυτή με το παρόν βιβλίο. tropikosss | 20.04.08 - 6:27 pm | #
|
ousa kathigitria tha simfoniso me ton FrapDigo, ta paidia ohi mono xeroun na brizoun alla polles apo tis brisies tous den tis eiha xanakousei. To videaki einai koryfaio, pou ta vriskete?! Spy, afto gia to galliko, einai poli efstoho. Den epitrepetai na katapianetai me tetoia themata mia kathigitria san emena (giati eimai POLI sobaro atomo) alla to kano gia akadimaikous logous offshore | Homepage | 20.04.08 - 7:10 pm | #
|
Κυρία καθηγήτρια και η αθυροστομία είναι λαογραφικό στοιχείο κι έχει το γούστο της. BioLogos | Homepage | 20.04.08 - 7:14 pm | #
|
@offshore Δεσποινίς Οφφσόρ, θα έπρεπε να ντρέπεστε που, καθηγήτρια πράμα, καταπιάνεστε σε συζητήσεις με σεχ, βωμολοχίες και προστυχιές. Τι παράδειγμα θα δώσετε εις τους μαθητάς σας; Προτείνω αφαίρεσην της άδειας σας.
Μιας και αναφέρατε το "γαλλικόν", αν μάθαινε ο φον Πλεύρης τι ακριβώς αποκαλείται "ελληνικό" εις τας Ευρώπας (και γενικότερα εις τον πλανήτην), μπορεί και να αυτοκτονούσε. Εις τας Ελλάδας το "ελληνικό" αποκαλείται "οθωμανικό".
Περί των βιδέων, τα φτιάχνουμε με τα χεράκια μας. Τώρα που έμαθε καλά και ο συνεργάτας Sly, θα ανοίξουμε βιοτεχνία. SPY | Homepage | 20.04.08 - 7:49 pm | #
|
H απόσυρση του βιβλίου «Ζιγκ Ζαγκ στις νεραντζιές”, έγινε με βάση μια διάταξη του συντάγματος που περιορίζει την ελευθερία του τύπου όταν πρόκειται για βιβλία “που προσβάλλουν ολοφάνερα τη δημόσια αιδώ”. Το νομοθετικό πλαίσιο που χρησιμοποιήθηκε δεν έχει καμία σχέση με τον αντιρατσιστικό νόμο, και παρόμοιες αποφάσεις έχουν βγει και στο παρελθόν, δηλαδή πριν υπάρξει οποιαδήποτε καταδίκη κατά του οποιουδήποτε Πλεύρη. Αυτό έγινε στην περίπτωση του βιβλίου «Η Ζωή του Χριστού» του Χάντερερ ( http://www.iospress.gr/ios2005/ i...ios20050410.htm ) Το βιβλίο αυτό κατασχέθηκε με δικαστική απόφαση το 2003 επειδή θεωρήθηκε ότι «προσβάλει τη θρησκεία» και κυκλοφόρησε μόνο μετά την απόφαση του Εφετείου. Ας μην ξεχνάμε επίσης την απόσυρση από την έκθεση «Outlook” του έργου του Βέλγου Τιερί ντε Κορντιέ για «προσβολή της χριστιανικής θρησκείας» το 2003 και την άσκηση δίωξης πριν από ένα χρόνο στο Γενικό Διευθυντή της Έκθεσης σύγχρονης Τέχνης Art Ahtina, Μιχάλη Αργυρό, για «παράβαση του νόμου περί ασέμνων», έπειτα από καταγγελία ότι «DVD παρουσίαζε άσεμνες σκηνές με μουσική υπόκρουση τον εθνικό ύμνο». Οι διώξεις φασιστικού τύπου υπήρξαν λοιπόν πολύ πριν τη δίκη και καταδίκη Πλεύρη με την οποία εφαρμόστηκε για πρώτη φορά ο αντιρατσιστικός νόμος που υπάρχει από το 1979. Η δίκη αυτή ήταν μία ευκαιρία να δοθεί μία δημοκρατική απάντηση στις αντιδημοκρατικές διώξεις. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ φορά θα καταδικαζόταν ένας «διακεκριμένος» εκφραστής των φασιστικών αντιλήψεων που οδηγούν σε τέτοιες διώξεις, ο ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΝΑΖΙΣΤΗΣ Κ. ΠΛΕΥΡΗΣ, για τα καλέσματα του σε ρατσιστική βία και μίσος. Να σημειωθεί εδώ ότι ο αντιρατσιστικός νόμος δεν προβλέπει την απόσυρση του βιβλίου αλλά μόνο την επιβολή π� Irene | 20.04.08 - 9:31 pm | #
|
(...2o μέρος) αλλά μόνο την επιβολή ποινής στο συγγραφέα. Ωστόσο η δημοκρατική νίκη της ποινής των 14 μηνών στον Κ. Πλεύρη δεν μεταφράστηκε εξίσου στο πολιτικό επίπεδο όσο στο δικαστικό. Γιατί η δίκη αυτή πνίγηκε στην απομόνωση από τα ΜΜΕ και στη διακομματική σιωπή που έδωσε απόλυτη κάλυψη στο κόμμα - προστάτη του ναζιστή, το ΛΑΟΣ. Η δίκη πνίγηκε στην απομόνωση και από όλη τη λεγόμενη αριστερά και τον αναρχικό χώρο που δεν πάτησε πόδι στο δικαστήριο, με ελάχιστες εξαιρέσεις (ΟΑΚΚΕ και Terminal 119). Έτσι μπορεί τώρα ο Κ. Πλεύρης επειδή ακριβώς δεν έχει χτυπηθεί πολιτικά αλλά αντίθετα έχει καλυφθεί να βγαίνει στην τηλεόραση και τελικά να πετυχαίνει αποφάσεις όπως αυτή εδώ. Επειδή καταδικάστηκε μόνο νομικά ώστε να μην εκτεθεί στην ΕΕ το ελληνικό πολιτικό σύστημα, αλλά δεν καταδικάστηκε πολιτικά για να μένει ακέραιος ο αντισημιτισμός στη χώρα που διαπερνάει όλο το πολιτικό φάσμα. Η κατάπτυστη απόφαση για το βιβλίο της Σωτηροπούλου πρέπει να χτυπήσει καμπανάκι στους δημοκράτες όχι για να αμφισβητήσουν την ορθότητα της καταδίκης Πλεύρη όπως ήθελαν από την πρώτη στιγμή οι δήθεν αριστεροί υπερασπιστές της «ελευθερίας του λόγου», αλλά για να την ενισχύσουν με όλες τους τις δυνάμεις. Την Τρίτη 22/4 συζητιέται η έφεση του ναζιστή κατά της απόφασης που τον καταδίκασε. Η δίκη είχε οριστεί για τις 18/4 και διακόπηκε λόγω ωραρίου. Ο κατηγορούμενος ζήτησε από το δικαστήριο αναβολή. Στο πλευρό του ναζιστή ήταν για μια ακόμα φορά ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Θ. Πλεύρης. Πρέπει όλοι να είμαστε εκείνη τη μέρα στο δικαστήριο και να απαιτήσουμε να μείνει η ποινή στο ναζιστή (δες ιστοσελίδα Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας, www.antinazi.gr ). Irene | 20.04.08 - 9:48 pm | #
|
είναι ένα τετελεσμένο που χαρακτηρίζει μια ελληνοχριστιανική αγωγήΟντως είναι τετελεσμένο. Ας θυμηθούμε τι υποστηρίζει η πανεπιστημιακός Μ.Τζάνη και διδάσκει στο Παιδαγωγικό.
«ένα βιβλίο (του Πλευρη) σαν κι’ αυτό προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες». «Όταν μιλάμε για το σιωνισμό, το βιβλίο αυτό είναι πενιχρό», πρόσθεσε και συμπλήρωσε: «Εγώ στο αμφιθέατρο λέω για το σιωνισμό πολύ περισσότερα… Εγώ λέω: μισανθρωπιά, το όνομά σου είναι Σιών.»Πάντως να παρατηρήσω οτι ο Πλεύρης καταδικάστηκε όχι για τις ιδέες του αλλά γιατί προέτρεψε σε μίσος και βίαιες πράξεις σύμφωνα με τον 927/79. Δεν είναι το ίδιο με το βιβλίο που αναφέρθηκε. abravanel | Homepage | 20.04.08 - 10:09 pm | #
|
Πριν λίγο καιρό είχα ταχθεί κατά του Πλεύρη στη δίκη του για το βιβλίο. Και αναρωτήθηκα τα ίδια πράγματα με το Βιολόγο. Αυτό που έδωσα σαν απάντηση στον εαυτό μου είναι πως το βιβλίο του Πλεύρη καλλιεργεί μίσος προς μερίδα συνανθρώπων μας. Οπότε ορθώς κληθηκε σε δίκη. Δεν είναι λογοκρισία Στην προκειμένη περίπτωση το πρόβλημά μας είναι η γλώσσα ή τα νοήματα της συγγραφέως; Το μόνο πρόβλημα θεωρώ ότι είναι η έλλειψη σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο. Το να διξάξεις ένα παιδί πως να συμπεριφέρεται σωστά, να ανακαλύψει μόνο του τη σεξουαλικότητά του αυτό θα κάνει τους αυριανούς πολίτες πιο ώριμους και λιγότερο κομπλεξικούς. Ο Πλευρης είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα πλεγματικού ανθρώπου που του έλειψε το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης γενικά. Ας είναι ένα παράδειγμα προς αποφυγή.
Sly εξαιρετικό το βίνδεον, περιμένουμε στο μέλλον λαμπρά πράγματα από εσάς. petroula | Homepage | 20.04.08 - 10:56 pm | #
|
Υπάρχει χριστιανική γλώσσα και χριστιανική φυλή; Εδώ οι χριστιανοί Ιντιάνα Τζόουνς τύπου Πλεύρη και Γεωργαλά δεν κωλύονται. Ενώ ωρύονται ότι δεν υπάρχει ινδοευρωπαϊκός πολιτισμός διότι δεν υπάρχει ούτε ινδοευρωπαϊκή φυλή ούτε ινδοευρωπαϊκή γλώσσα, στο θέμα του χριστιανισμού αντιγράφουν τους ινδοευρωπαιολόγους. Βυζαντιλάτρεις, σαν τον κύριο Πλεύρη, χρησιμοποιούν τα επιστημονικά δεδομένα (ανθρωπολογικά, αρχαιολογικά, κτλ) για να αποδείξουν ότι δεν υπήρξε ινδοευρωπαϊκός πολιτισμός και κατηγορούν τον Μπαμπινιώτη για τις σοφιστείες και τις ταχυδακτυλουργίες του περί ινδοευρωπαϊκού λαού, γλώσσης, πολιτισμού. Ε! αυτοί, οι βυζαντινολάτρεις χρησιμοποιούν τα ίδια ψέματα με τους ινδοευρωπαιολόγους για να αποδείξουν ότι τάχα υπάρχει ελληνοχριστιανικός πολιτισμός. Εγκαταλείπουν τα πορίσματα της επιστήμης και χρησιμοποιούν τα ίδια και καλύτερα τεχνάσματα για να αποδείξουν την ύπαρξη του ανυπάρκτου «ελληνοχριστιανικού πολιτισμού». Όμως για να υπάρχει ελληνοχριστιανικός πολιτισμός, πρέπει απαραιτήτως να υπάρχει ελληνοχριστιανική γλώσσα και ελληνοχριστιανική φυλή. Τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει. Αν ήταν κάθε διεθνιστικό κατασκεύασμα τύπου χριστιανισμός όπου επιβάλλεται να δημιουργούσε πολιτισμό, τότε θα είχαμε και Ρωσοκομμουνιστικό, Γαλλοσοσιαλιστικό, Αγγλοκαπιταλιστικό και Αιγυπτοϊσλαμικό πολιτισμό. Διεθνιστικά δόγματα όπως ο χριστιανισμός και ο ισλαμισμός επιβάλλονται δια σφαγών και καταστρέφουν τον πολιτισμό του έθνους εις το οποίο επικρατούν. Το απογυμνώνουν από κάθε εθνική του παράδοση και δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς γιατί είναι διεθνιστικά αντεθνικά εκτρώματα 2. «Όχι στην ...παγκοσμιοποίηση». Το αστείο greek | 21.04.08 - 12:31 am | #
|
.... http://www.asxetos.gr/article.as...cle.aspx? i=1410 greek | 21.04.08 - 12:33 am | #
|
εσεις θα δειχνατε τσοντα σε παιδικη ζωνη? αυτο το βιβλιο ειναι ντροπη που απομακρυνθηκε απο τον πλευρη και οχι απο την πολιτεια μαρτινγκειλ | 21.04.08 - 1:59 am | #
|
Να δούμε η μαλακία πότε θα απομακρυνθεί... Από τους Πλεύρηδες και από των εκ της Πολιτείας που ακούνε τους Πλεύρηδες.
Να απομακρύνουμε τα λογοτεχνικά βιβλία, να απομακρύνουμε τον Αριστοφάνη (και αυτός "βρίζει" και είναι τσόντα), να απομακρύνουμε τα πάντα και στη θέση τους να βάλουμε πατριδο-θρησκευτικές χαϊβανομαλακίες.
Να βάλουμε μετά και μια τεράστια διαφημιστική ρεκλάμα:
"Βοωπαραγωγή η Ελλάς" με παράδοση στη συντήρηση της μαλακίας ανά τους αιώνες. funEL knight | Homepage | 21.04.08 - 2:31 am | #
|
@μαρτινγκειλ
Όχι βέβαια αλλά αυτό είναι παντελείως άσχετο.Προσπάθησε να καταλάβεις τι συμβαίνει δε θέλει και κανά τεράστιο IQ. tropikosss | 21.04.08 - 3:40 am | #
|
Ο αληθινός κίνδυνος είναι η διάβρωση της δικαιοσύνης από στοιχεία και νοοτροπίες ολοκληρωτικές. Ο Πλέυρης είναι απλά γραφικός.
Το έγραψα σε παλαιότερο σχόλιο μου πως "Η διαβρωτική "γοητεία" της ακροδεξιάς λειτουργεί σαν τη σκουριά, στον κοινωνικό ιστό. Μόνο που όταν επηρεάζει τη δικαστική εξουσία, επιβεβαιώνει πως η δημοκρατία μας είναι ανάπηρη, όπως αυτή που μας τονίζει ο Μ. Κατσαρός, πως μας τάξανε."
και αυτός είναι ο πραγματικός κίνδυνος για μία κοινωνία εφησυχασμένη. Sky | Homepage | 21.04.08 - 7:53 am | #
|
Σιχαίνομαι τον Πλευρη περισσότερο από όσο τη γλίτσα που αφήνουν τα σαλιγκάρια. Το έχω υπογραμμίσει πολλάκις στα βιντεάκια μου και έχω λάβει ουκ ολίγες απειλές θανάτου και βρισιδια από Πλευρικούς γι αυτόν ακριβω τον λόγο.
Αλλά ταυτόχρονα πιστεύω πως για τις απόψεις του δεν πρέπει να διώκεται ποτέ κανείς. Αν τα λόγια κάποιου είναι ανούσια και βλακώδη θα χαθούν στην λήθη και δεν χρειαζόμαστε ένα κράτος μπαμπά που μέσα από αναξιόπιστους δικαστές θα μας λένε τι να διαβάζουμε ή ποιόν να ακούμε.
Η ελευθερία του λόγου δημιουργεί ώριμους και ελεύθερα σκεπτόμενους πολίτες, όχι τα δικαστήρια. Και η ελευθερία όταν περιορίζεται αυτομάτως καταργείται. Δεν υπάρχει λίγη ελευθερία όπως δεν υπάρχει λίγη εγκυμοσύνη. urfurslaag | Homepage | 21.04.08 - 9:26 am | #
|
Γεροπαραλυμένος, γεροπαραλυμένος, αλλά με μια μαλαμπέρδα ΝΑ!!!!
Έχετε παρατηρήσει ότι όλοι, μα ΟΟΟΛΟΙ οι ακροδεξιοί έχουν πολύ μεγάλη αδυναμία στην εκστόμιση βρισιδίων, κατά προτίμηση σεξουαλικού περιεχομένου;
Τι να φταίει άραγες;
Μήπως η κακούργα η κενωνία που δρα και σκέπτεται αντεθνικώς;
Α! Επ' ευκαιρία της εεπετείου της εθνοσωτηρίου, πάρτε και ένα +σπιρτόκουτον+, καθώς και ΄ένα επετειακόν +βιδεον+ pølsemannen | Homepage | 21.04.08 - 11:15 am | #
|
κ. Ούρφ, υπάρχει ακόμα τόσο μίσος σε ανθρώπους όπως ο γεροναζί, οι οποίοι δεν χάνουν την ευκαιρία να καταχραστούν με κάθε τρόπο τις ελευθερίες μόνο και μόνο για να βλάψουν τον Άλλο. Και αυτές οι καταχρήσεις των ελευθεριών από ηλίθιους, είτε οδηγούν αθώους σε κινδύνους, είτε τους προξενούν ηθικές βλάβες, είτε ψυχολογικά προβλήματα, είτε άλλα χίλια δυό. Αυτοί δεν πρέπει κάπως να προστατευτούν;
Όταν αυτή η ωριμότητα που επικαλείστε, επικρατήσει κάποτε στους ανθρώπους, τότε είμαι μαζί σας. Ας καταργηθούν και οι νόμοι μετά.
Εως τότε, είστε και θα είστε ένα μιαρό αναρχοκουμμούνι. SPY | Homepage | 21.04.08 - 11:45 am | #
|
@pølsemannen Αααα.. ορθώς κ. Πεταλωτά. Σήμερον είναι η επέτειος της Εθνοσωτηρίου.
Να ευχηθούμε χρόνια πολλά στο ΛΑ.Ο.Σ., στη ΝΕ.Ο.Σ., στον Πλεύρη και στην ελληνική ακροδεξιά γενικότερα.
Το βίδεον όλαι αι παράδαι SPY | Homepage | 21.04.08 - 11:59 am | #
|
το προβλημα ειναι πως ενα βιβλιο το οποιο ειναι ακαταλληλο για καποιες ηλικιες βρισκεται στα σχολεια. μπορω να πω οτι υπαρχουν αριστουργηματα του κινηματογραφου, της λογοτεχνιας κλπ τα οποια απευθυνονται σε αλλες ηλικιες. δεν νομιζω κανεις να ειναι σοβαρος και να βαλει το Υποθεση Λαρυ Φλιντ να το παρακολουθουν 9χρονα, την Σαρκα του Γουωρχολ η δεν ξερω γω τι αλλο. Σε μια παιδεια που δεν μπορουν τα παιδια να διαβασουν Παπαδιαμαντη απο το πρωτοτυπο το Ζιγκ Ζαγκ μας μαρανε? μαρτινγκειλ | 21.04.08 - 2:13 pm | #
|
Χρόνια πολλά ωρέ λεβεντόπαιδα! tropikosss | 21.04.08 - 4:56 pm | #
|
Γιατί, ορέ μάρτινγκειλ, να διαβάζουν τα παιδιά Παπαδιαμάντη από το πρωτότυπο; Και τί σχέση έχει αυτό με την απόσυρση ενός βιβλίου, με τη δικαιολογία ότι περιέχει...κακές λεξούλες;
Οι οποίες κακές λεξούλες μοιάζουν με αφράτα μπισκοτάκια αν τις συγκρίνεις με αυτά που ακούς από τα παιδάκια, ή από όλους εμάς όταν ήμασταν στην ηλικία τους. FrapDigo | 21.04.08 - 6:50 pm | #
|
Γιατί αγαπητέ frapdigo τώρα θα σου πει ο μαρτινγκειλ ότι έτσι είναι σαν να επικροτούμε αυτό που κάνουν κτλ.Τον κύριο μαρτινγκειλ όμως δεν τον ενοχλεί η Παλιά Διαθήκη που διδάσκεται στο σχολείο το παιδί του και το μεγαλύτερο μέρος της περιγράφει με τη πιο ανατριχιαστική λεπτομέρεια πως αδερφός έσφαζε αδερφό,πως πατέρας γαμούσε τις κόρες του,πως μάνα έσφαζε,έβραζε και έτρωγε το παιδί της μαζί με την γειτόνισσα με τη συμφωνία ότι μετά θα τρώγαν και το δικό της,και πάρα πολλά άλλα που μου χαλάνε τη διάθεση,αλλά εκεί δεν πειράζει αφού δεν πριέχει τη λέξη "μαλάκας",ούτε "τώρα θα σε γαμήσω". Ειλικρινά τώρα περιμένεις να βγάλεις άκρη; tropikosss | 21.04.08 - 7:47 pm | #
|
Ναι ρε Μάρτινγκέιλ, ψιλοκαταλαβαίνω αυτό που λες. Προτείνω λοιπόν, λαμβάνοντας υπόψη αυτό που λέει ο Τροπικός για την Παλαιά Διαθήκη, να γίνει το εξής:
Λες ότι: "δεν νομιζω κανεις να ειναι σοβαρος και να βαλει το Υποθεση Λαρυ Φλιντ να το παρακολουθουν 9χρονα, την Σαρκα του Γουωρχολ η δεν ξερω γω τι αλλο."
Ωραία, να μείνει το "Ζίγκ Ζάγκ" στις βιβλιοθήκες, ακόμα και αν αναγκαστούμε να το βάλουμε μαζί με όλα αυτά με τα οποία το παρομοιάζεις. Αλλά μαζί με τα θρησκευτικά (για τα οποία δεν σε άκουσα να διαμαρτύρεσαι...) να διδάσκονται και τα καλύτερα των Snuff Movies. ΟΚ?
FrapDigo | 21.04.08 - 8:28 pm | #
|
na rwtisw egw kati . enw eimai fanatika kata tou pleyri p askei ftini kritiki sto en logo vivlio ( profanws to en logo atomo ama itan sto xeri tou tha ekege ta misa vivlia p iparxoun )tha ithela na rwtisw me pia kritiria vazoun kapia logotexnika dimiourgimata sto sxoleio . dld an kai ena vivlio mporei na einai pragmatika ena aristourgima ostoso mporei na einai akatalilo pros kapies ilikies . kai epidi dn eimai idikos oste na gnorizw ti mporei na dimiourgisei provlima se ena paidi rwtaw gnorizei kaneis ama rwtithikan sovaroi paidopsixologoi kai ekpaydeutikoi gia tin eisagwgi aytou tou vivliou sta sxoleia ? periperi | 21.04.08 - 9:09 pm | #
|
@periperi
Συμφωνώ.Έτσι μπορεί να μπει η κουβέντα σ ενα σοβαρό πλαίσιο. Όχι με τις αντιεπιτημονικές ηθικολογικές μαλακίες των Πλεύρηδων και των Γαβαλάδων.Εκεί έγκειται η διαφωνία. tropikosss | 21.04.08 - 9:59 pm | #
|
Ο ΛΑ.Ο.Σ. strikes back, απόσπασμα από το Δ.Τ. του σούπερ κόμματος για τα γεγονότα στη Μανωλάδα με τους παραγωγούς φράουλας: " Η ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση έχει δυστυχώς πολλούς εραστές στην χώρα μας, που συνηθίζουν να χρησιμοποιούν το επιχείρημα:
"- Ποιος άλλος θα μαζέψει τις ελιές, ποιος θα μαζέψει τις φράουλες;
Η απάντησή μας είναι σαφής και κατηγορηματική: Ν� αδειάσουμε τις καφετέριες και τα χασισοποτεία της Αθήνας και των άλλων αστικών κέντρων. Να πείσουμε τους νέους μας ν� ασχοληθούν με την πρωτογενή παραγωγή, όσα πτυχία και αν διαθέτουν. Η επιστημονική τους κατάρτιση θα πολλαπλασιάσει την αγροτική μας παραγωγή και οι ίδιοι μέσα στη χαρά της φύσης θα κερδίζουν πολύ περισσότερα από όσα θα τους διασφαλίσει μία καρέκλα, πίσω από ένα άχαρο γραφείο της πρωτεύουσας"
Καλούνται λοιπόν ο κάφρος, ο εμπέρορας, ο μανωλάκης, ο εσαιταί ήμαρ, ο τηλέμαχος, ο μπερεδήμας, η ονειροκλάστρια και όλα τα υπόλοιπα καλόπαιδα του Ν.Ε.Ο.Σ. να αφήσουν τα χασισοποτεία και τα σφαιριστήρια στα οποία συχνάζουν και να πάνε να μαζέψουν φράουλες για 26 ευρώ την ημέρα μετά την αύξηση (βέβαια άμα σε λένε αιβαλιώτη, μπορείς να μαζεύεις πακέτα στην ευρωβουλή με την ευλογία του αρχηγού σου). Servitoros | 21.04.08 - 11:06 pm | #
|
@Servitoros Τον Μπερεδήμα τον αδικείς αγαπητέ.Πάρα πολύ. BioLogos | Homepage | 21.04.08 - 11:24 pm | #
|
@Servitoros Συμφωνώ απόλυτα. Mάλιστα το JUNGLE-Report αναλαμβάνει και τα έξοδα μετακίνησής τους (λεωφορείο εννοείται).
Τον Μπερεδήμα και τον Τηλέμαχο όμως τους κρατάμε εδώ γιατί είναι party animals, όπως είχε πει και ο κ. Φραπεδίνγκος. SPY | Homepage | 21.04.08 - 11:34 pm | #
|
εγω μαζεύω μόνο μύδια... beredimas | Homepage | 21.04.08 - 11:37 pm | #
|
Μύδια μύδια,τα καλύτερα! tropikosss | 21.04.08 - 11:43 pm | #
|
Αγαπητέ Σερβιτόρε,
Το αγαπημένο μας λαμπραντόρ, τον Μπερεδήμα, που ευρίσκετο ανάμεσα σε λυσσασμένα ροτβάιλερ μην αδικείτε. Είναι παιδίον, του γένους το αγνώον πνεύμα, σκληρός μαχητής και απέναντί μας ο πιο έντιμος εκείθεν. Το τρυφηλόν του πνεύμα είναι ακόμη ακατέργαστον, μα η λαοδεξιά του ρώμη δεν μας πτοεί. Τον αγαπάμε κι εμείς όπως ηγάπα κι αυτός εμάς, και ευχόμαστε με ημάς να έλθει, να συμφάγει και να ομονοεί. Και του Τηλεμάχου την ντρομπροσύνη δεν ηρνούμαστε, είναι εύμορφος νέος εις το μυαλό κι ουχί ΝΕ.Ο.Σ. Και για τους υπολοίπους έχετε μεν δίκαιον, μα θα δείξει όταν τα βλέμματά τους ανασηκωθούν από το ΠΕ.Ο.Σ. SLY | Homepage | 21.04.08 - 11:45 pm | #
|
@Sly: Σιγά μην είναι και λυσσασμένα ροντβάιλερ, έλεος! Κομπλεξικά σκυλάκια - μπιμπελό είναι, από εκείνα που γαβγίζουν σαν υστερικά πίσω από κάγκελα, αλλά αναγκάζονται να τρώνε το φαγητό τους λιωμένο στο blender (will it blend? ). O Μπερεδήμας πάντως είναι όντως party animal. Ο Τηλέμαχος δεν είναι κακός, απλά εμείς είμαστε λουλούδες!
@periperi: Σωστό και νηφάλιο αυτό που λες. Προσωπικά, δεν μπορώ να φανταστώ τί θα μπορούσε να είναι πραγματικά ακατάλληλο για κάποιες ηλικίες (πέρα φυσικά από την προτροπή σε βία, η οποία αν συνδυαστεί με ηλίθιο αναγνώστη μπορεί να πραγματοποιηθεί).
Βρισιές; Κάντε το πείραμα της παρατήρησης μαθητών δημοτικού. Σεξ; Ευτυχώς αυτό το ταμπού/ψευδοενοχή σιγά-σιγά σταματά να μας ταλαιπωρεί. Και πάει λέγοντας.
Στην τελική, ό,τι και να γράφει το ρημάδι το βιβλίο, σίγουρα θα είναι πολύ πιο κατάλληλο για τα παιδιά από την συντριπτική πλειοψηφία των τηλεοπτικών εκπομπών που παρακολουθούν. Χίλιες φορές να βρίζεις σαν λιμενεργάτης, παρά να κάνεις ό,τι κάνουν σε αυτές τις εκπομπές, που, χωρίς να βρίζουν, μαζεύουν και πλασάρουν όλη την αισχρότητα του κόσμου. FrapDigo | 22.04.08 - 1:12 am | #
|
****************** *****************
( ήχοι αζευγάρωτης μανωβλακώδους ανεραστίας την Άνοιξη)
Edited By Siteowner manos | 22.04.08 - 4:09 am | #
|
Ο "leyteroskaimagkas" είναι ο κολλητός του "gamokaiderno";! tropikosss | 22.04.08 - 6:14 am | #
|
o περιπερης με καλυπτει, διοτι δεν ειναι λογικη αφου υπαρχει λαμπιρη ας μοιραζουμε πενταχαους στα σχολεια. τρωμε δηλαδη σκατα τι θα μας πειραξει αν φαμε λιγα ακοαμ μαρτινγκειλ | 22.04.08 - 11:52 am | #
|
1) Να διαβάσετε οπωσδήποτε το ποστ του κ. Νάσου για το βιβλίο Ζίγκ Ζαγκ: http://paixnidoupoli.blogspot.co...og- post_16.html Το οποίο είναι το πιο ενημερωτικό και διαφωτιστικό από όλα όσα έχω διαβάσει ως τώρα. Ο κ. Νάσος το έχει διαβάσει το Ζιγκ Ζαγκ και ξεβρακώνει τελείως τα ψέματα του Πλεύρη σε όλα όσα ισχυρίστηκε περί ακαταλληλότητας.
2) Τα παιδιά, τα παιδιά, τα παιδιά... Για ποια παιδιά μιλάτε συνεχώς, για τα οποία είναι ακατάλληλο το βιβλίο; Σε ποιές σχολικές βιβλιοθήκες ήταν; Στου Δημοτικού ή του Γυμνασίου-Λυκείου; Αν ήταν στου Γυμνασίου-Λυκείου, τότε δεν έχουμε να κάνουμε με παιδιά, αλλά με εφήβους. Και για εφήβους το βιβλίο είναι καταλληλότατο. Για να μη πω ότι είναι και too soft.
@μαρτινγκειλ "Τσόντες, πέντχαους.." κ. Μάρτιν μη συγκρίνετε συνεχώς ανόμοια πράγματα με τερατώδεις υπερβολές σαν παπάς της ενορίας στο κατηχητικό. Κρίμα είναι... SPY | Homepage | 22.04.08 - 12:20 pm | #
|
κυριε σπαι εγω την καταλαβαινω την διαφορα, το 9χρονο δεν νομιζω να μπορει να την καταλαβει μαρτινγκειλ | 22.04.08 - 1:50 pm | #
|
και κατι αλλο για το μαθημα των θρησκευτικων νομιζω πως ο γονεας μπορει να ζητησει εξαιρεση δεν ειμαι σιγουρος ζητω διευκρινηση. γιατι εδω περναει η αποψη οτι ενα παιδι μπορει να εχει στα 9 του χρονια εμπεριστατωμενη αποψη επι κοινωνιας. και για την παλαια διαθηκη. με καμμια παναγια δεν θα εδινα στα παιδια μου να διαβασουν αυτο το διαστροφικο βιβλιο, αλλωστε σε αυτο συμφωνει και ο πλευρης μαρτινγκειλ | 22.04.08 - 1:55 pm | #
|
Μεγάλη έγνοια ξαφνικά μας έπιασε για τας αθώας παιδικάς ψυχάς, αλλά μάλλον δεν μάθαμε ακόμα ποιο ψυχικό τραύμα προκαλείται στους εφήβους (σε εφήβους απευθύνεται το βιβλίο, πολύ εύκολα το ξεχνάμε!), αν διαβάσουν τη φράση "τώρα θα σε γαμήσω".
Οι λέξεις από μόνες τους είναι αθώες. Αν δεν είναι, τότε να αποσυρθούν από τα ερμηνευτικά λεξικά τα λήμματα "πούστης", "αρχίδι", "μουνί" κλπ., μην τυχόν και τα διαβάσει κανά παιδί και τρέχει στους ψυχιάτρους!!!
Προσωπικά πάντως, όταν τις πρωτοδιάβασα σε λεξικό (κάπου στην τρίτη δημοτικού), όχι τραύμα, αλλά είχα ρίξει απίστευτο γέλιο!
Όσο για το περιεχόμενο και τα νοήματα του βιβλίου, η γνώμη μου είναι ίδια με του Spy: too soft!!!
Όλη η φασαρία νομίζω ότι πηγάζει από την πουριτανική στάση: "τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός"! Νάσος | Homepage | 22.04.08 - 2:52 pm | #
|
@tropikosss: Ο "leyteroskaimagkas" είναι, όπως λέει και το ψευδώνυμό του, άτομο που μόλις παραδέχτηκε σε όλον τον κοινωνικό του κύκλο, ότι "την κουνά την αχλαδιά". Μην τον εμπαίζεις τον καημένο!
Ο "gamokaiderno" είναι το αντικείμενο του πόθου του.
@μάρτινγκεηλ: "κυριε σπαι εγω την καταλαβαινω την διαφορα, το 9χρονο δεν νομιζω να μπορει να την καταλαβει"
Αντί να βγάζεις συμπεράσματα από το μυαλό σου, ρώτα κανένα 9χρονο. Αν και...πόσα εννιάχρονα θα διάλεγαν, μέσα από τη βιβλιοθήκη του σχολείου τους, το "Ζίγκ Ζάγκ"; Ελπίζω, πάντως, να το διάλεγαν πολλά. Κρίνοντας από αυτούς που πολεμούν το βιβλίο, σίγουρα είναι ό,τι καλύτερο για τα παιδιά. FrapDigo | 22.04.08 - 3:51 pm | #
|
ε ναι ενα ενιαχρονο κοιταζει και κοροιδευει τα ζευγαρακια που φιλιουνται ψαχνει πεντχαουζ οπως καναμε ολοι μας. το θεμα ειναι αν αυτο πρεπει να το επιβραβευουμε μαρτινγκειλ | 22.04.08 - 8:59 pm | #
|
Εννοείται και πρέπει αν μη τι άλλο να το αφήνουμε στην ησυχία του ν ανακαλύπτει τον εαυτό του χωρίς να το γεμίζουμε ψευδοηθικοπλαστικές μπούρδες και τύψεις για κάτι απόλυτα φυσιολογικό. tropikosss | 22.04.08 - 9:21 pm | #
|
Και από πού κι ως πού είναι εύστοχη η σύγκριση του "Ζιγκ Ζαγκ στις νεραντζιές", με το Penthhouse και την ηδονοβλεψία, κ.Μάρτινγκέηλ; Μήπως απλά προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις υπερβάλλοντας; FrapDigo | 23.04.08 - 1:31 am | #
|
ειναι αυτο που θα νομισει ενα ενιαχρονο κυριε φραπντιγκε. για τσοντες θα τα περασει και τα δυο εκτος αν καταλαβαινει απο υπερεαλισμο στα 9του μαρτινγκειλ | 23.04.08 - 12:49 pm | #
|
Κατ'αρχήν από πότε κ. Δημιουργέ Εντυπώσεων Μάρτινγκέηλ το βιβλίο απευθύνεται σε 9χρονα; Το βιβλίο απευθύνεται σε εφήβους.
Πιστεύεις πραγματικά ότι ένα εννιάχρονο θα διάλεγε αυτό το βιβλίο από μία σχολική βιβλιοθήκη; Και θα το διάβαζε; Θυμάσαι καθόλου τί βιβλία διαλέγουν να διαβάζουν τα εννιάχρονα;
Και άντε, πες το διαβάζει το εννιάχρονο το βιβλίο. Για πες μου, για ποιό λόγο θα το περάσει για τσόντα; Για τις κακές λεξούλες; Σου το ξαναλέω: πέρνα έξω από ένα σχολείο, αυτές οι λεξούλες στο βιβλίο είναι πολύ soft.
Υπερεαλισμός my ass, Μάρτινγκέηλ. Για ένα εφηβικό βιβλίο μιλάμε. FrapDigo | 23.04.08 - 2:39 pm | #
|
Χαρα που πηραν οι νεοσσοι. Ετσι, να μαθουν οι προοδευτικοι να προβαλλουν τις βασιλειες και να σκανδαλιζουν τους εφηβους με σεκς, θου κυριε. Anonymous | 24.04.08 - 7:15 am | #
|
*προσβαλλουν Donkey | 24.04.08 - 7:16 am | #
|
Παρακολουθώ με μεγάλη προσοχή την υπόθεση κι έχω να καταθέσω τα εξής:
Δεν στήθηκαν φωτιές Δεν λιθοβολήθηκε κανείς Δεν έσπασε προθήκη βιβλιοπωλείου Δεν απαγορεύτηκε καν η κυκλοφορία του βιβλίου
Απλούστατα, κρίθηκε ακαταλλήλο για τις σχολικές βιβλιοθήκες
Θα μου μείνουν όμως μερικές απορίες:
Ποιος θα μας εξηγήσει το σεξ με το ψυγείο, την σχέση πυρετού-μαστούρας και επίδραση αυτών των ευγενικών δραστηριοτήτων στους εφήβους?
Ποια η σχέση αυτών των μαργαριταριών υψηλής Τέχνης με τις βωμολοχίες του Αριστοφάνη?
Βραβεύτηκε ποτέ ο Αριστοφάνης?
Ποιος είναι αυτός ο Αριστοφάνης τέλος πάντων? Jan | 05.05.08 - 10:48 pm | #
|
κ. Γιάν, καλό θα ήταν να διαβάσετε πρώτα το σχετικό πόστ του κ. Νάσου: http://paixnidoupoli.blogspot.co...og- post_16.html SPY | Homepage | 05.05.08 - 11:48 pm | # |