13 Μαρ 2010

Ο Άδωνις Γεωργιάδης σε νέες παραχαράξεις

13 Μαρ 2010 , 7:58 μ.μ.
Ξέρω τι θα πείτε. Ότι αυτή η κατάσταση έχει καταντήσει αηδία. Ότι μυαλό δεν πρόκειται να βάλει. Κι ότι περισσότερες ελπίδες να γίνουμε κατανοητοί υπάρχουν αν τα πούμε σε ένα ντουβάρι, παρά στον εθνικό μας τηλεπλασιέ που τον εκλέξαμε και βουλευτή.

Το κάνουμε όμως από περιέργεια. Θέλουμε να δούμε μετά από πόσα κραξίματα, μετά από πόσες αποκαλύψεις παραχάραξης και ασχετοσύνης, θα φιλοτιμηθεί ο άνθρωπος να αντιμετωπίζει την ελληνική γραμματεία με μια στοιχειώδη σοβαρότητα και σεβασμό. Το παρακάτω άρθρο είναι μέρος αυτής της προσπάθειας.


Όποιος μας εμπιστεύεται ότι στα αποσπάσματα βίντεο που προβάλλουμε τον Άδωνη, δεν αλλοιώνουμε το νόημα των δηλώσεών του, να προσπεράσουν το κάτωθι βίντεο και να παν αμέσως παρακάτω. Όσοι πάλι δε μας έχουν εμπιστοσύνη, για τιμωρία τους ας κάτσουν να ακούσουν τις τσιρίδες του σε όλη την εκπομπή.




(Πηγές: 1 , 2 )


Αυτό λοιπόν που θα εξετάσουμε πρώτα (το παρακάτω βίντεο δείτε το όλοι τώρα), είναι τα σχόλια του Άδωνη μέσα στη Βουλή. Όλα τα λεφτά ο Μεϊμαράκης από πίσω που έχει κατουρηθεί στο γέλιο.



Προς στιγμή φοβήθηκα μην του ξεφύγει μες στη Βουλή κανένα «πάρτε τώρα τηλέφωνο στο 210…».

Είναι περιττό νομίζω να σχολιαστεί ότι δεν ξέρει τι του γίνεται. Το απόσπασμα που διάβασε νομίζει ότι αναφέρεται στο δίκαιο του αίματος. Στην πραγματικότητα όμως δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα στερεότυπο μοτίβο στους ρητορικούς λόγους της Αθήνας, που μιλάει για σχέση των κατοίκων της Αθήνας με τη γη τους, σε αντιδιαστολή με τους άλλους … Έλληνες! Υπάρχει πράγματι θέμα υπερηφάνειας, αλλά ούτε καν τίθεται (στο συγκεκριμένο χωρίο) η έννοια του «δικαίου» του αίματος.

Και να υπήρχε όμως, να πληροφορήσουμε τον κύριο Άδωνη ότι το «δίκαιο» αυτό καταργήθηκε αιώνες τώρα, με «χαριστική βολή» την εσωτερική μετανάστευση των τελευταίων δεκαετιών, όπου οι «αυτόχθονες» Αθηναίοι αναμίχθηκαν με «επήλυδες» άλλων πόλεων και χωριών.

Πρόκειται για την ίδια ακριβώς παραχάραξη που είχε κάνει πριν ένα χρόνο σχεδόν με τον Ισοκράτη, την οποία και επαναλαμβάνει με τον πλέον ξεδιάντροπο τρόπο. Δηλαδή ενώ ο Περικλής μιλούσε για την αρχαία Αθήνα σε αντιδιαστολή με την υπόλοιπη Ελλάδα, ο Άδωνης τον διαστρέφει να μιλάει τάχα εκ μέρους όοολης της αρχαίας Ελλάδας εναντίον … του νομοσχεδίου του ΠΑΣΟΚ!!!

Αντιγράφω επακριβώς τα λόγια του:

Η παράδοση της αρχαίας Ελλάδος την οποία πολλοί συνάδελφοι του ΠΑΣΟΚ κακώς επικαλέστηκαν, μας λέει να μην ψηφίσουμε αυτόν τον νόμο.


Δε μιλάμε για αναχρονισμό, ούτε καν για διαστρέβλωση. Μιλάμε για διαστροφή.

Και φυσικά, δεν αρκέστηκε να βιάσει τον Περικλή/Θουκυδίδη μόνο μέσα στη Βουλή. Ο σοδομισμός συνεχίστηκε από την εκπομπή του:



Προσέξτε μεταξύ άλλων τι έκανε: διάβασε μία πρόταση από Θουκυδίδη, και την προέκτεινε με τη δική του… φιλολογική ερμηνεία:

Την γαρ χώραν οι αυτοί αεί οικούντες διαδοχή των επιγιγνομένων. Τώρα με τους μετανάστες που μας φέρνει καπέλο το ΠΑΣΟΚ με το χθεσινό νομοσχέδιο κύριε Σκανδαλίδη, αυτό το επιχείρημα δεν μπορούμε πια να το ισχυριστούμε.


Αυτό ακριβώς! Αλλά για στάσου λίγο Άδωνη, αχ βρε Άδωνη. Θες δηλαδή να μας πεις ότι μέχρι χθες αυτό το «επιχείρημα» μπορούσαμε να το ισχυριστούμε; Ότι δηλαδή όλοι οι Έλληνες (δηλαδή οι Αθηναίοι, λεπτομέρειες!) ήμασταν αυτόχθονες; Είσαι δηλαδή τόσο βέβαιος π.χ. για την αυτοχθονία του παππού της γιαγιάς του Καρα-Τζαφέρ προέδρου σου;

Και για βάστα λίγο ακόμα! Κι αν νομιμοποιηθούν οι μετανάστες, γιατί εσύ δεν θα μπορείς να επικαλείσαι το «επιχείρημα»; Αυτόχθονας δεν είσαι, κατευθείαν βγαλμένος από το αττικό χώμα; Τι σε ενοχλεί λοιπόν που δίπλα σου θα κυκλοφορούν και μερικοί «επήλυδες»; Μήπως (λέω μήπως) σε νοιάζει επειδή είσαι λίγο ρατσιστούλης και «μαυρίζει» κι εσένα «το μάτι σου»; Κι εκτός από ρατσιστούλης, μήπως είσαι και λίγο δειλούλης που φοβάσαι να παραδεχτείς ότι είσαι ρατσιστούλης, γι’ αυτό και ψάχνεις να κρύβεσαι συνέχεια κάτω από τις χλαμύδες αρχαίων διασημοτήτων;

Κι αλήθεια, γιατί όποτε αναφέρεσαι στους μετανάστες, τρέχεις πίσω στην κλασική Αθήνα, αλλά δε βγάζεις τσιμουδιά π.χ. για τη βυζαντινή χιλιετία; Εσύ δεν λες ότι και το Βυζάντιο είναι ελληνικό, και το ’χουμε κορώνα στο κεφάλι μας; Γιατί δε μας μιλάς λοιπόν για την «αυτοχθονία» π.χ. των εξελληνισμένων ορδών, και τα σούρτα-φέρτα με αυτοκρατορικό φιρμάνι ολόκληρων πληθυσμών από μια περιοχή σε άλλη; Τι έλεγε επ’ αυτού ο αυτόχθονας γνήσιος Έλληνας Flavius Petrus Sabbatius Iustinianus;

Αγαπητοί φίλοι, για να καταλάβετε με τι άνθρωπο έχουμε να κάνουμε (όχι πως δεν ξέρετε), θα σας παραθέσω το παρακάτω απόσπασμα από την εκπομπή του, μετά μερικά σχόλια, και τα συμπεράσματα δικά σας.



Απομαγνητοφωνώ τη μνημειώδη δήλωσή του:

Πρώτα έκαναν τον ελληνικό λαό αμόρφωτο, κατήργησαν την καθαρεύουσα, κατήργησαν τους τόνους και τα πνεύματα, έβγαλαν τα αρχαία ελληνικά απ’ τα σχολεία, κατήργησαν τους επιθεωρητές, τις γραπτές εξετάσεις, κατήργησαν τα πρότυπα σχολεία. Πρώτα έκαναν τους ελληνόπαιδες αμορφώτους, πρώτα έκαναν τους Έλληνες να ξεχάσουν την ιστορία τους, και αφού έκαναν αυτό, μετά άφησαν όλη τη θολοκουλτούρα […] να διαδίδει ότι δήθεν οι αρχαίοι Έλληνες ήταν πολυπολιτισμικοί, ότι δήθεν οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κατά της φυλής, ότι δήθεν για το αίμα μιλούσε μόνο ο Χίτλερ. Όλος ο ελληνικός πολιτισμός της αρχαιότητος, είναι πολιτισμός του αίματος. Αυτό να το καταλάβετε.


Ο Άδωνης μας δίνει όλα αυτά τα στοιχεία που συντελέσαν ώστε ο ελληνικός λαός να γίνει αμόρφωτος και έρμαιο της θολοκουλτούρας. Ας τα πάρουμε ένα-ένα.

"Κατάργησαν τις γραπτές εξετάσεις". Φυσικά λέει ψέματα. Ρωτήστε ένα μαθητή γυμνασίου-λυκείου.

"Κατάργησαν τους επιθεωρητές". Εδώ ο Άδωνης αναπολεί ένα προσφιλή θεσμό της αυταρχικής εκπαίδευσης, ιδιαίτερα αγαπητό στη χούντα, για τον έλεγχο μεταξύ άλλων και του «πατριωτικού φρονήματος» καθηγητών τε και μαθητών.

"Έβγαλαν τα αρχαία ελληνικά από τα σχολεία". Μα καλά, σε ποια χώρα αναφέρεται;

Και τώρα θέλω την προσοχή σου αγαπητέ λαοτιανέ ψηφοφόρε και θαυμαστή της ευρυμάθειας και του ήθους του βουλευτή σου, του Άδωνη Γεωργιάδη. Όπως είδες και άκουσες, ο βουλευτής σου μεταξύ άλλων χαρακτηρίζει και την κατάργηση της καθαρεύουσας και των πνευμάτων ως αίτια που οδηγούν στην αμορφωσιά, και ανοίγουν το δρόμο στη θολοκουλτούρα. Και φυσικά δεν μπορεί να έχει άδικο, Άδωνης είναι αυτός, κοτζάμ φιλόλογος.

Λέω να σου διαβάσω τις σκέψεις κάποιου εκπροσώπου αυτής της πορείας προς τον κατήφορο που στηλιτεύει ο Άδωνης, την επίθεση δηλαδή στην καθαρεύουσα και τα πνεύματα., με την παράλληλη εισαγωγή ξένων λέξεων. Αντιγράφω:

Κάθε γλώσσα πρέπει εξ ανάγκης να έχει λέξες από άλλες γλώσσες• και η ευγένεια των γλωσσών είναι ωσάν την ευγένεια των ανθρώπων• ευγενής εσύ, ευγενής ο πατέρας σου, ο πάππος σου ευγενής, αλλά πηγαίνοντας εμπρός, βρίσκεις βέβαια τον άνθρωπον όπου έπαιζε τη φλογέρα βόσκωντας πρόβατα.


Πρόσεξε τώρα πώς επιτίθεται στην καθαρεύουσα:

Αλλά, κύριε, δεν ηξέρεις τι συλλογίζεσαι. Να αλλάξεις τη γλώσσα ενός λαού! Σύρε, λοιπόν, τριγύρισε την Ελλάδα, σύρε να ’βρεις την κόρη και πες της με τι λόγια πρέπει να λέει ότι η ευμορφύτερη ευμορφιά του κορμιού της είναι η τιμή• άμε να βρεις τους πολεμάρχους, ψηλάφησέ τους τες λαβωματιές και πες τους ότι πρέπει να τες λεν’ τραύματα• άμε να βρεις …


Και πρόσεξε τώρα ειρωνεία που ρίχνει για τα πνεύματα:

Χαίρετε, λοιπόν, θείοι τόνοι, οξείες, βαρείες, περισπωμένες! Χαίρετε, ψιλές, δασείες, στιγμές, μεσοστιγμές, υποστιγμές, ερωτηματικές, χαίρετε! Ο κόσμος τρέμει τη δύναμή σας και ουδέ ποιητής ουδέ λογογράφος ημπορεί να γράψει λέξη χωρίς πρώτα να σας υποταχθεί. Εσείς εμπνεύσατε, πριν γεννηθείτε, τον Όμηρο όταν ετραγουδούσε την Ιλιάδα, την Οδύσσεια, τους Ύμνους…


Που λες λοιπόν, αγαπητέ λαοτιανέ ψηφοφόρε, έχουμε εδώ κάποιον ο οποίος (σύμφωνα με τον Άδωνη) υποστηρίζει απόψεις που κάνουν τον ελληνικό λαό αμόρφωτο και θύμα της θολοκουλτούρας. Θες να μάθεις και το όνομά του; Διονύσιος Σολωμός. Δε σε χάλασε!

Και πού’ σαι Άδωνη! Σε σένα και το σινάφι σου που θέλετε επιστροφή στο πολυτονικό και την καθαρεύουσα, ο Σολωμός σας στέλνει μήνυμα απ’ τον Άδη. Άκου τι σας λέει:

Αλλά κύριε, δεν σ’ αφήνω να ομιλείς πλέον. Άλλην έγνοια δεν έχετε, παρά να διακονεύετε λέξες με τα κεφάλια σας• και τα κεφάλια σας είναι άλαλα και ξερά ωσάν τα κρανία που κοιμούνται στα χώματα.


Την επόμενη φορά που θα παπαγαλίσετε για πολλοστή φορά τις δύο πρώτες (από τις 158) στροφές του Ύμνου εις την Ελευθερία, μπείτε στον κόπο μετά να διαβάσετε και τίποτε άλλο, το «Διάλογο» ας πούμε.

Αφού λοιπόν μεταξύ άλλων κι ο Σολωμός «έστρωσε δρόμο» στη θολοκουλτούρα, ο Άδωνης μας λέει:

[…] μετά άφησαν όλη τη θολοκουλτούρα […] να διαδίδει ότι δήθεν οι αρχαίοι Έλληνες ήταν πολυπολιτισμικοί, ότι δήθεν οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κατά της φυλής, ότι δήθεν για το αίμα μιλούσε μόνο ο Χίτλερ. Όλος ο πολιτισμός της αρχαιότητος, είναι πολιτισμός του αίματος. Αυτό να το καταλάβετε.


Να επαναλάβω τα τελευταία λόγια του φιλολογιότατου Άδωνη: Όλος ο πολιτισμός της αρχαιότητος, είναι πολιτισμός του αίματος. Αυτό να το καταλάβετε. Όλος ο πολιτισμός της αρχαιότητος …. Όλος….

Σε πείσμα λοιπόν αυτού του πολιτισμού του αίματος, ας αντιγράψω μερικά λόγια ενός άλλου «θολοκουλτουριάρη»:

Όταν κάποιοι υμνούν τη γενιά τους, ότι τάχα κάποιος είναι ευγενής λέγοντας ότι έχει εφτά παππούδες πλούσιους, ο φιλοσοφημένος άνθρωπος θεωρεί ότι είναι λόγια εντελώς κοντόθωρων και αμβλύνοων ανθρώπων, οι οποίοι εξαιτίας της απαιδευσιάς τους δεν μπορούν να εστιάζουν πάντοτε στο σύνολο, ούτε να αναλογιστούν ότι στον κάθε άνθρωπο αντιστοιχούν αναρίθμητες χιλιάδες παππούδων και προγόνων, πλούσιοι και φτωχοί, βασιλιάδες και δούλοι, βάρβαροι και Έλληνες, πολλές χιλιάδες για τον καθένα.

Μα ποιος είναι αυτός ο ανθέλληνας που αμφισβητεί την αυτοχθονία μας και λέει ότι ο κάθε «αυτόχθονας» κατάγεται από χιλιάδες Έλληνες και βαρβάρους; Ο Πλάτωνας βρε! Πάρτε και την παραπομπή: Θεαίτητος, 174e-175a. Και περαστικούλια.

Κι όπως αμέσως πιο κάτω λέει ο Πλάτωνας (175b), ο φιλόσοφος γελάει με όσους μένουν προσκολλημένοι στους ένδοξους προγόνους τους, διότι δεν μπορούν να σκεφτούν και να απαλλαγούν από τη χαυνότητα της ανόητης ψυχής (γελά ου δυναμένων λογίζεσθαι τε και χαυνότητα ανοήτου ψυχής απαλλάττειν). Τα ακούτε, ωρέ υπερήφανοι απόγονοι με το καθαρό DNA;

Αλλά όχι ρε γαμώτο, δεν μπορεί ο Άδωνης να έχει άδικο όταν λέει ότι όλος ο πολιτισμός της αρχαιότητος είναι πολιτισμός του αίματος! Τι σόι πτυχίο ιστορικού έχει!

Ωχ αμάν, κι άλλος θολοκουλτουριάρης εθνοπροδότης κοντοζυγώνει. Και τι μας λέει;

Να μην κατοικούμε σε χωριστές πόλεις και δήμους με ξεχωριστούς ο καθένας κανόνες δικαίου, αλλά να θεωρούμε όλους τους ανθρώπους συνδημότες και συμπολίτες μας, και να είναι μία η ζωή και ένας ο κόσμος μας, όπως ακριβώς ένα κοπάδι που θρέφεται από τον ίδιο βοσκότοπο.


Και το όνομα αυτού; Ζήνων, ιδρυτής της περίφημης Στοάς, μιας από τις τρεις σημαντικότερες φιλοσοφικές σχολές των ελληνιστικών χρόνων. Πάρτε και την παραπομπή: Πλούταρχος, Περί της Αλεξάνδρου Τύχης ή Αρετής, 329. Και περαστικούλια πάλι.

Δία μου! οι αρχαίοι τώρα θολοκουλτούρεψαν και θέλουν new order πολυπολιτισμούς. Πού θα βρούμε αποκούμπι και παρηγοριά εμείς οι αγνοί αιματολογικά αυτόχθονες; Μα πού αλλού από τον ήρωά μας, τον Μέγα τον Αλέξανδρο; Ή μήπως όχι;

Ο Αλέξανδρος πίστευε ότι ήρθε θεόσταλτος ως κοινός συμφιλιωτής και ειρηνοποιός όλων, από τους οποίους όσους δεν έπειθε με το λόγο να συμφωνήσουν μαζί του τους εξανάγκαζε με τα όπλα, και συνένωνε τους πάντες από παντού ώστε να γίνουν ένα, αναμειγνύοντας σαν σε κρατήρα φιλίας τις ζωές, τα ήθη, τους γάμους και τις συνήθειές τους, και πρόσταξε όλους να θεωρούν πατρίδα τους την οικουμένη, ακρόπολη και φρουρά το στρατόπεδο, συγγενείς τους ενάρετους, και αλλόφυλους τους κακούς. Και το ελληνικό και το βαρβαρικό στοιχείο να μην διακρίνονται από τη χλαμύδα, την πέλτη, το σπαθί και το μανδύα, αλλά το ελληνικό να τεκμαίρεται από την αρετή, και το βαρβαρικό από την κακία, και να θεωρούνται κοινά τα ρούχα, τα τραπέζια, οι γάμοι και οι συνήθειες, και τα παιδιά τους να προέρχονται από μικτούς δεσμούς αίματος (Πλούταρχος, Περί της Αλεξάνδρου Τύχης ή Αρετής, 329).


Ωιμέ συμφορά! Ο Ζήνωνας και ο Μεγαλέξανδρος ψήφισαν υπέρ του νομοσχεδίου του ΠΑΣΟΚ! Ή μήπως τώρα ακούγεται λιγουλάκι αναχρονιστικό, και (θα παρατηρήσετε τώρα ότι) δεν είναι οι καταστάσεις κι οι συνθήκες ίδιες;

Συγκρίνετε λοιπόν ξανά τα παραπάνω αποσπάσματα, με τη δήλωση του Άδωνη:
Όλος ο πολιτισμός της αρχαιότητος, είναι πολιτισμός του αίματος. Αυτό να το καταλάβετε.


Κύριε Γεωργιάδη, βλέπω να ισχύει αναγκαστικά ένα από τα τρία ενδεχόμενα.

Πρώτον: Είστε αμόρφωτος. Γενικεύετε με τον πιο ανιστόρητο τρόπο καταστάσεις που είναι πανεύκολο να διαψευστούν, και δείχνετε να αγνοείτε όχι μόνο σημαντικές φιλοσοφικές και πολιτικές θέσεις της αρχαιότητας, αλλά και ολόκληρες χρονικές περιόδους της ελληνικής ιστορίας, με πνεύμα ριζικά διαφορετικό από το περιορισμένο χρονικά και γεωγραφικά κομμάτι της ιστορίας στο οποίο εστιάζετε. Δεν έχω φυσικά την απαίτηση να τα γνωρίζει όλα αυτά ο καθένας, κι εγώ ο ίδιος ομολογώ ότι έχω να μάθω ακόμα πολλά από την ιστορία και τον πολιτισμό μας. Όταν όμως κάποιος βγαίνει με ύφος χιλίων καρδιναλίων να διακηρύξει την «Αλήθεια» του, και να κατηγορήσει ως προδότες κλπ όσους τον αμφισβητούν, δεν έχει καμία δικαιολογία να πει μετά «δεν ήξερα». Δε νομίζετε;

Δεύτερον: Είστε απατεώνας. Αυτό ισχύει στην περίπτωση που δεν αγνοείτε όλα τα παραπάνω, αλλά τα αποκρύπτετε για να εξυπηρετήσετε πολιτικές σκοπιμότητες. Συσκοτίζετε δηλαδή κάποιες πτυχές της ελληνικής ιστορίας, και υπερτονίζετε κάποιες άλλες, προβάλλοντάς τες αναχρονιστικά στο παρόν, ώστε να δώσετε μια πλαστή εικόνα της ιστορίας, όπως τη θέλετε εσείς. Η υποψία αυτή ενισχύεται κι από παλιότερή δήλωσή σας στην οποία παραδεχτήκατε ότι είσαστε υπέρ της ιστορικής παραχάραξης, αρκεί να εξυπηρετεί αυτό που εσείς καταλαβαίνετε ως «εθνικό συμφέρον». Και δεδομένης της πρόσβασης που έχετε σε Βουλή και ΜΜΕ και ο λόγος σας διαδίδεται σε ευρείες μάζες, συνεπάγεται ότι είστε και επικίνδυνος.

Τρίτον: Δεν είστε τίποτα από τα δύο παραπάνω, αντίθετα είστε απολύτως συνεπής με τον εαυτό σας. Το τίμημα όμως είναι να παραδεχτείτε ότι οι Σολωμός, Πλάτωνας, Ζήνων και Αλέξανδρος είναι σύμφωνα με την ιδεολογία σας θολοκουλτούρες, ανθέλληνες, εθνοπροδότες κι όλα αυτά τα ωραία με τα οποία στολίζετε τους αντιπάλους σας. Διότι αμφισβητούν ευθέως ιδέες που αποτελούν τον πυρήνα της (πατριωτικής ελληνικής «αληθινής») ιδεολογίας σας, όπως καθαρή γλώσσα, καθαρό αίμα, καθαρή φυλή, καθαρό πολιτισμό, καθαρό μυαλό. Πείτε λοιπόν ότι δεν είναι Έλληνες, και δε θα ’χω κανένα πάτημα να σας θεωρώ απατεώνα.

Φυσικά, αγαπητοί μας αναγνώστες, γνωρίζετε ότι οι παραπάνω προτροπές είναι ρητορικές, διότι ξέρουμε ότι και να μας κάνει την τιμή να μας απαντήσει ο κύριος Γεωργιάδης, σοβαρή απάντηση δεν πρόκειται να δώσει. Το κείμενο που μας υποσχέθηκε πριν ένα χρόνο για τον Ισοκράτη ακόμα το περιμένουμε. Σε ένα άρθρο που του αφιερώσαμε στα ψέματά του για την υπόθεση «Δραγώνα», η μόνη του απάντηση ήταν να ψάξει στα σχόλιά μας και να βρει ένα άσχετο σχόλιο με αναφορά στο Μίκη. Σε ένα άλλο μας ποστ για τις διαστρεβλώσεις του στην αρχαία ελληνική γραμματεία, το μόνο που έκανε ήταν να παραθέσει ένα ακόμα κουτσουρεμένο χωρίο του βαριόμοιρου Ισοκράτη που «αποδείκνυε» πόσο «εθνικιστής» ήταν.

Στην καλύτερη λοιπόν περίπτωση, να περιμένετε ως «απάντηση» κάποια αναφορά σε κανά άσχετο κουτσουρεμένο χωρίο του Θουκυδίδη ή του Αριστοτέλη που να μοιάζει αρκετά ρατσιστικό, ώστε να νιώθει ότι μας ισοφάρισε στο 90. Διότι για τέτοιο επίπεδο μιλάμε.

Κλείνουμε με μια σοφοτάτη εκπαιδευτική / πολιτιστική διαπίστωση του βουλευτή μας:



Όταν πάτε στον Παρθενώνα, αυτά που βλέπετε να αναπαριστώνται γύρω-γύρω τι είναι; Οι μάχες των προγόνων, από τους μυθικούς μέχρι τους ιστορικούς χρόνους εναντίον των βαρβάρων. Αυτό είναι ο Παρθενώνας. Αλλά άντε να τα πεις αυτά σε ένα κόσμο που’ χει γίνει αμόρφωτος.

Αυτό ακριβώς είναι ο Παρθενώνας, αμόρφωτε κοσμάκη. Ένα απέραντο «πίσω και σας φάγαμε βάρβαροι». Προτείνω η δήλωση του Άδωνη να μπει χαραγμένη πάνω από την πύλη του νέου μουσείου της Ακρόπολης. Και σε όσους βαρβάρους τουρίστες έρχονται να το επισκεφτούν, να τους παραδίδουμε και διαλέξεις με τίτλο «τον καιρό που πηδάγαμε τους παππούδες σας». Διότι αυτό θα πει Ελλάδα και πολιτισμός: πας μη Έλλην βάρβαρος ναούμ.

Και ποιοι είναι οι βάρβαροι που κατά Άδωνη αναπαριστούνται; Οι Τρώες, οι Αμαζόνες, οι Κένταυροι και οι Γίγαντες. Το μήνυμα του Παρθενώνα είναι σαφές λοιπόν: πας μη Έλλην βάρβαρος λέμε.

Ο Παρθενώνας βέβαια έχει και κάτι άλλες θολοκουλτουριάρικες αναπαραστάσεις, όπως τη γιορτή των Παναθηναίων, τη γέννηση της Αθηνάς, τη φιλονικία της με τον Ποσειδώνα, αλλά τι να τα κάνεις αυτά, άμα δε δείχνουν μάχες με βαρβάρους; Πώς θα νιώσουμε ανώτεροι ναούμ.

Από την άλλη βέβαια, αμόρφωτε κοσμάκη, θυμήθηκα μια παλιότερη γκάφα του Άδωνη, στην οποία δεν μπορούσε να ξεχωρίσει το ανατολικό αέτωμα του Παρθενώνα από το δυτικό. Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες, αμόρφωτε κοσμάκη. Εσύ αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι την «ουσία», δηλαδή Παρθενώνας = μάχες κατά των βαρβάρων.


ΥΓ. Δε θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω. Οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι πατριώτες, είναι πατριδοκάπηλοι. Κι ότι μεγάλη λαχτάρα περιμένει την ελληνική κληρονομιά, αν αποκτήσουν περισσότερη δύναμη. Αυτά είχα να πω.
Κοινοποιήστε το στο..
 
Υποσέλιδο
Κορυφή