Από το «Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος – K. Marx – F. Engels 1882»
«Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να υπογράψω μόνος μου τον πρόλογο αυτής της έκδοσης. Ο Μαρξ, ο άνθρωπος που η εργατική τάξη της Ευρώπης και της Αμερικής οφείλει πιο πολλά απ' ότι σε οποιονδήποτε άλλο, είναι νεκρός - ο Μαρξ αναπαύεται στο νεκροταφείο του Χαιγκέιτ- και πάνω στον τάφο του φυτρώνει κιόλας το πρώτο χορτάρι.»
Από το "Μανιφέστο του κομμουνιστικού Κόμματος" - πρόλογος στην έκδοση του 1890
Ένα φάντασμα πλανιέται στην Ευρώπη.... Ένα άλλο, αδελφό φάντασμα πλανιέται στην Ελλάδα. Το φάντασμα που γέννησε την «πατριωτική» -δήθεν αριστερά.
Εδώ και μερικά χρόνια, γεννήθηκε με καισαρική τομή ένα ρεύμα, σαν αντίδραση στον Σημιτικό «δήθεν εκσυγχρονισμό». Κυοφορήθηκε επί 6 χρόνια στην μήτρα της ελληνικής αριστεράς. Όχι της Αριστεράς που γεννήθηκε από τους λαϊκούς αγώνες, την Αντίσταση, τη διεκδίκηση. Η μήτρα ήταν της αριστεράς των ερμητικά κλειστών γραφείων που μη έχοντας παράθυρο στον κόσμο, περνούσε την ώρα της ομφαλοσκοπώντας και ανακαλύπτοντας «εχθρούς» που την κυνηγούσαν.
Έπρεπε και αυτή να έχει αντίπαλο δυνατό, όπως η Αριστερά των αγώνων, του πεζοδρομίου και της δράσης.
Τον βρήκε τον αντίπαλο, από το 1990, όταν άρχισαν οι τριγμοί στα βαλκάνια. Είδε έναν αντίπαλο –την παγκοσμιοποίηση- η οποία επιβουλευόταν τα σύνορα της μικρής και αδύναμης Ελλάδας. Είδε προδότες εγχώριους, είδε αλλοδαπά οικονομικά συμφέροντα, είδε ανίερες πλανητικές συμμαχίες που επιβουλεύονταν το ελληνικό πνεύμα και τη θρησκεία.
Στο ταραγμένο πνεύμα της δεκαετίας, αναζήτησε συμμάχους και τους βρήκε στην αντίπερα όχθη. Στην όχθη της αντίδρασης. Της εκκλησίας, της δεξιάς, της άκρας δεξιάς. Η συμμαχία αυτή ενεργοποίησε πρακτικές, όπως τα συλλαλητήρια, οι λαοσυνάξεις με πύρινους λόγους, για να αρχίσει να ποκτά λαϊκά ερείσματα. Δεν ήταν όμως αρκετά.
Μπήκε στο χώρο των ΜΜΕ όπου βρήκε έναν ακόμα ισχυρότατο σύμμαχο, ο οποίος βέβαια βλέποντας τον έντονο λαϊκισμό, διέβλεψε κέρδη σε ακροαματικότητες, τηλεθεάσεις, σε κυκλοφορίες. Μπήκε λοιπόν στον χορό, με το αζημίωτο.
Στο πνεύμα της εισόδου των ΜΜΕ, στην εκτρωματική αυτή συμπόρευση, άρχισαν να εκδίδονται και τα ευαγγέλια του «νέου» αυτού χώρου. Κυκλοφόρησε η «ΝΕΜΕCIS», επαναπροσδιορίστηκε το «Άρδην» και η «Ρήξη», κυκλοφόρησε το «Ρεσάλτο».
Ιδρύθηκε και «πολιτικό κόμμα» το οποίο εισέπραξε και ποσοστό μεταφρασμένο σε ψήφους, από τους πιστούς της «νέας θρησκείας», του νέου δόγματος. Ο Γ. Καρατζαφέρης, πρώτος διαπιστωσε πως «εδώ έχει ψωμί».
Στην προσπάθεια μας να εντοπίσουμε τον πυρήνα της αόριστης και σκοτεινής «νέας θρησκείας», 12 χρόνια μετά την ακατανόητη (με λογικούς όρους) εξάπλωση της, τον βρήκαμε σε δύο κείμενα «Ευαγγελικές Περικοπές» της νέας θρησκείας. Και τα δύο από το «Ρεσάλτο» που μονοπωλεί όπως φάινεται την ιδεολογική κατάρτιση των υποψηφίων πιστών, αλλά και το «αγκίστρωμα» των αναζητούντων ένα απάγγειο «ιδεολογικό λιμάνι» που να μην απαιτεί ιδιαίτερη σκέψη και ενδοσκόπηση.
Πρόκειται για τα άρθρα του Θ. Παπανικολάου
- Η «αριστερή» αλλοίωση του Μαρξισμού – τεύχος 17 και
και ανατριχιάσαμε και με το
Διαβάζοντας τα με προσοχή, όπως θα διάβαζε κανείς ένα δοκίμιο που του προτείνει το «φως το αληθινό» και παίρνοντας την πρώτη επιβεβαίωση πως «εδώ προτείνεται μία νέα θρησκεία, ένα νέο δόγμα, διαπιστώσαμς πως ο δοκιμιογράφος αναφέρεται στη διαίρεση της Αριστεράς σε Σέχτες, σα να πρόκειται για θρησκευτικές ομάδες. Βάζει δηλαδή τον αναγνώστη απ’ευθείας στο νόημα, πως το αντικείμενο είναι θέμα πίστης (και όχι λογικής επεξεργασίας για την εξαγωγή πολιτικών συμπερασμάτων)
Έννοια – κλειδί, για την κατανόηση του κειμένου, είναι βέβαια η έννοια «έθνος». Όχι όπως αυτό ορίζεται από τα όσα η εγκαθίδρυση φαντασιακών κοινοτήτων απαιτεί, δηλαδή η κοινή βίωση εμπειριών και γεγονότων από ομάδες ανθρώπων, αλλά όπως αυτό ορίζεται και διαφοροποιείται από τα άλλα «έθνη» από τους κινδύνους που διατρέχει.
Κατ’ αρχάς το Ρεσάλτο και ο αρθρογράφος, για την αντιμετώπιση των εσωτερικών κινδύνων. προτείνει συγκρότηση ομάδων πολιτικής «αυτοάμυνας» λησμονώντας πως πρώτα πρέπει οι πολίτες να συγκροτήσουν ομάδες διακυβέρνησης της κοινωνίας αντιπροσωπεύτικές.
Αξιώνοντας απλή αναλογική και δίκαιο εκλογικό νόμο, θα το πετύχαινε απλούστατα και χωρίς να κατατρύχεται από εμφυτευμένες απειλές.
Χωρίς την ύπαρξη λαΙκών αντιπροσωπευτικών δομών στα σώματα που μετέχουν στην χάραξη πολιτικής μίας χώρας, οι «ομάδες αυτοοργάνωσης» δεν είναι τίποτα άλλο από απλοί τραμπούκοι. Η έμπνευση αυτή μάλλον προέρχεται από την συνύπαρξη με τους ακροδεξιούς κάτω από την κοινή στέγη της «πατριωτικής αριστεράς».
Αλλά ας πάμε την ανάγνωση του κειμένου λίγο πιο πέρα..
Η οσμή του σταλινικού μοντέλου για «σοσιαλισμό σε μία χώρα» είναι έντονη. Βέβαια έντεχνα ο Κος Παπανικολάου θολώνει τα νερά με αυτόν τον τρόπο (όπως έκανε και ο Στάλιν το 1923 και εγκρίθηκε στο 15ο συνέδριο το 1926) για να μη διαφανεί η πλήρης αντίθεση των θέσεων περί εθνομαρξισμού, με τον κλασσικό μαρξισμό, ο οποίος θέτει σαν βάση την ανάπτυξη του σε παγκόσμια κλίμακα (μήπως θα κατηγορήσετε τον Μαρξ σαν think tank της παγκοσμιοποίησης; Μη μπερδεύουμε άλλο τις έννοιες)
Όπως με τις θεωρίες του Στάλιν περί «σοσιαλισμού σε μία χώρα» ήτοι με εθνικό χρώμα, έτσι με τις θεωρίες περί του –ανεκδιήγητου- εθνομαρξισμού, ο σοσιαλισμός μπάινει σε μεγάλες περιπέτειες.
Προσπαθούν οι «πατριώτες μαρξιστές!!» να πετύχουν σαν επαναστάτες πολιτικοί αλλά αποτυγχάνουν σαν επαναστάτες μαρξιστές. Και θυμίζει πολλά οδυνηρά αυτή η προσπάθεια τους.
- Το κείμενο και το συγκείμενο
Φτιάχνεις αγαπητέ μαρξιστή Θύμιο ένα κείμενο (Text) χωρίς το συγκείμενο του (context). Έτσι του δίνεις το νόημα που εσύ θέλεις. Η διαφορά είναι πως κόβεις και ράβεις κείμενα όπως το κομμουνιστικό μανιφέστο, το οποίο όμως έχει από μόνο του τη δικιά του δυναμική και είναι και πολύ γνωστό σε όσους βρίσκονται στη μεγάλη πορεία κατανόησης του μαρξισμού, που ποτέ δεν τελειώνει.
Ο απόηχος του Σταλινισμού και της φαιδρής «εθνικιστικής» άποψης του φτάνει στις μέρες μας. Βλέπουμε τους σημερινούς «μαρξιστές» και δήθεν φορείς των ιδεών, που πηγάζουν από το μαρξισμό να μην είναι πλέον διεθνιστές αλλά εν πολλοίς να είναι και εθνικιστές!! Όπως δηλώνει και ο αείμνηστος «ρεβιζιονιστής» (για κάποιους) Ραφαηλίδης «Η σταλινικής καταγωγής σχιζοφρένεια συνεχίζεται, αλλά και πάλι δεν τη διαλέξαμε εμείς. Την επέβαλλε ο οικουμενισμός του πολυεθνικού Κεφαλαίου. Η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος;
Οι σταλινικού ύφους εκφράσεις, όπως η ακόλουθη: «Μπράβο βρε φωστήρες! Ήρθε η παγκοσμιοποίηση να εξαφανίσει τις «εθνικές αντιθέσεις», ήρθε το κεφάλαιο να επιβάλει το «διεθνισμό», να καταργήσει τα σύνορα και να εξαλείψει τα Έθνη!!! Να δείξει δηλαδή το μέγα λάθος του Μαρξ, ο οποίος πίστευε τα εντελώς αντίθετα…» είναι ακόμα ένα σχιζοφρενικό χτύπημα στην ορθή λογική του μαρξιστή επαναστάτη (με την Τροτσκιστική χροιά της διαρκούς επανάστασης) και ένα ακόμα υποστήλωμα της σταλινικής θεωρίας.
Απορώ πως ένας πρώην Τροτσκιστής ασπάστηκε με θρησκευτική ευλάβεια τις σταλινικές θεωρίες.
Για να μιλήσουμε με αφορισμούς και τσιτάτα (πιστοί στο πνεύμα του κου Παπανικολάου και του περιοδικού του) ας φωνάξουμε «Εθνοκομουνιστές όλων των εθνών ενωθείτε κατά του διεθνούς Κεφαλαίου, μη λησμονώντας πως υπάρχει και το εθνικό.
Αγώνας και μέσα και έξω. Στάλιν και Τρότσκι μαζί, όπως θα τους ήθελε και δάσκαλος Μαρξ.
- Κομουνιστής και εθνικιστής!
Τι διέβλεπε και το είπε αυτό; Μα την άνοδο του Χίτλερ και της θανατηφόρας θεωρίας του περί «εθνικού σοσιαλισμού». Η πατέντα της θεωρίας αυτής όμως, δεν άνηκε στον Χίτλερ. Άνηκε στον Στάλιν. Ο Χίτλερ απλά τροποποίησε τη Σταλινική «εφεύρεση» επί το αστικότερο και θα ονομάσει το «σοσιαλισμό σε μία μόνο χώρα» με ένα όνομα που θα μείνει στην ιστορία. «Εθνικοσοσιαλισμός».
Ο Χίτλερ ένωσε τα άκρα μέσω του Στάλιν. Αυτό που επιχειρεί και ο Θύμιος με το Ρεσάλτο του στις ιδέες και στην πολιτική.
Ο σκελετός του όλου εγχειρήματος υπάρχει στο Mein Kampf, που ο συγγραφέας του δηλώνει πως διαμόρφωσε το «σωστό» το δικό του σοσιαλισμό σε αντίθεση με τον κίβδηλο των Μπολσεβίκων.
Ας τα βάλουμε όλα μαζί:
1919: ήττα των Σπαρτακιστών στη Γερμανία
1921: Ίδρυση του National-Sozialistische Deutsche Arbeits Partei (Nazi)
1923: ήττα του Γερμανικού κομουνισμού από τη σοσιαλδημοκρατία της Βαϊμάρης
1923: Σταλινική θεωρία του «σοσιαλισμού σε μία χώρα»
1925: κυκλοφορία του Mein Kampf
1926: 15ο συνέδριο του ΚΚΣΕ. Επικράτηση του Στάλιν και της θεωρίας του περί σοσιαλισμού σε μία χώρα.
1926: 2ος τόμος του Mein Kampf
1934: Ο Χίτλερ καγκελάριος.
Νομίζουμε πως κύριε Παπανικολάου –που σεβόμαστε τη μαρξιστική σας κατάρτιση που την εστιάζατε κάποτε στον Τρότσκι και τώρα πια στον Στάλιν, πράγμα που θεωρούμε ανακόλουθο- πως η ιστορία καταδικάζει τις ακροβασίες σταλινικού τύπου που επιχειρήτε τα τελευταία χρόνια.
Θεωρούμε τις θέσεις του περιοδικού σας ύποπτες και επικίνδυνες.
Όπως και το να βάζετε το Μάρξ, τον Λένιν και τον Τρότσκι να συμφωνούν μαζί σας στη θεωρία πως «Κάθε μεγάλη επανάσταση είναι λαϊκή ή εθνική με το νόημα ότι συγκεντρώνει γύρω στην επαναστατική τάξη όλες τις ζωντανές δυνάμεις του ΕΘΝΟΥΣ και τις ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΕΙ γύρω από ένα καινούριο άξονα…» (δικό σας το κείμενο, γιατί το παραθέτετε αποσπασματικά, αποσυνδεδεμένο από το συγκείμενο του, που θέλει τις επαναστατικές δυνάμεις ανασυγκροτημένες γύρω από τον άξονα της παγκόσμιας επανάστασης. Σας βολεύει ο υπερτονισμός του ΕΘΝΟΥΣ αλλά σταματάτε ύποπτα εκεί.
Είναι κακό πράγμα οι διαστρεβλώσεις κ. Παπανικολάου.
- Στους θρησκόληπτους «εθνομαρξιστές»
Ο εθνικισμός διέλυσε τη Β Διεθνή (τη Σοσιαλιστική) παρά τις μάταιες προσπάθειες του Ζωρές, του Λένιν και της Λούξεμπουργκ, να κρατήσουν τους σοσιαλιστές μακριά από τους δημαγωγούς πρέσβεις του εθνικισμού.
2. Ο Daniel Geren στη «φαιά πακούκλα» λέει πως «..όπου αποτυγχάνουν οι κομουνιστές, επιτυγχάνουν οι φασίστες» και ο φασισμός είναι η πιο αδυσώπητη μορφή του καπιταλισμού.
3. Αν έχετε καταλήξει πως ο εθνικισμός είναι αυτό που απαιτούν οι καιροί, σέβομαι την άποψη σας αλλά μη θολώνετε τα νερά προσπαθώντας δολίως να αλιεύσετε «οπαδούς» σαγηνεύοντας τους με μαρξιστικά δολώματα. Θυμίζει μεθόδους Χίτλερ.
Ας περπατήσουμε και στο Πνεύμα της παρακμής και πώς η «αριστερή» διανόηση έγινε Το «πνεύμα» της Νέας Εποχής
Σημειώνετε πως «Ένα από τα πιο κτυπητά χαρακτηριστικά της εποχής μας είναι ότι οι «οργανικοί διανοούμενοι» του καπιταλισμού στη σημερινή φάση της παγκοσμιοποίησης και του χρηματιστηριακού «διεθνισμού» είναι πρώην αριστεροί, καλλιτέχνες και γενικά πνευματικοί άνθρωποι.» Μα αυτό είναι το ειδοποιό γνώρισμα του περιοδικού σας.
Μικροαστική αριστερή διανόηση, είναι όρος μάλλον ασύμβατος αφού η έννοια της αριστεράς δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένες τάξεις αλλά καλύπτει όλη την κοινωνία.
Όταν η αστική τάξη επεξεργάστηκε την αριστερή σκέψη, γέννησε τη σοσιαλδημοκρατία, δηλαδή σοσιαλισμό δίχως μαρξισμό. Πράγμα αδύνατο, όπως και το προτεινόμενο από εσάς μίγμα «μαρξισμού και εθνικισμού». Αυτό είναι αυθάδεια και μάλιστα τερστίου μεγέθους.
Όπως είπαμε και πιο πάνω, η αστική κοινωνία εμβολιασμένη με τις σταλινικές σας θεωρίες περί σοσιαλισμού σε μία χώρα, εκκόλαψε και εξαπέλυσε πάνω στην υδρόγειο το «άνθος» του ναζισμού (του εθνικοσοσιαλισμού άν προτιμάτε ή εθνικοκοινωνισμού που λένε οι φίλοι σας «πατριώτες» του λάος)
Νομίζετε πως πολεμάτε τον καπιταλισμό, συσσωματωμένοι σε εθνικιστικά μορφώματα, εστιάζοντας στο πρόβλημα που εσείς μόνο ιεραρχείτε ως «πρώτη και επικινδυνέστερη απειλή για το λάο».
Η παγκοσμιοποίηση των οικονομιών δεν είναι τίποτα άλλο από ένα ακόμα στάδιο στην εξέλιξη των πολυεθνικών. Η αστική τάξη πάντα είχε τις ίδιες αξίες, τη φιλοπατρία, την εθνική κυριαρχία, τη θρησκεία, τον κοινοβουλετισμό. Δεν άλλαξε. Απλά ανοίχτηκε και σε πιο «σύγχρονες αντιλήψεις» όπως της επιτάσσει η κινητήρια δύναμη της, το κεφάλαιο. Δεν μπορεί να επιβιώσει η αστική κοινωνία χωρίς αυτά που την οριοθετούν. Δεν αυτοκτονεί έτσι εύκολα.
Αν θέλετε να είστε συνεπείς, στρέψτε τα πυρά σας πάνω στην αστική τάξη, η οποία είναι και η μήτρα της γέννησης της παγκοσμιοποίησης των οικονομιών.
Καταστρέψτε την και το νεογέννητο της παγκοσμιοποίησης δε θα έχει και πολύ χρόνο ζωής ακόμα.
Η διαρκής επανάσταση, για να διατηρηθεί ως τέτοια, στρέφει την πολεμική της εκεί ακριβώς που ερείζεται η αστική τάξη και εκεί που πάει να ανατείλλει η νέα τάξη του παγκοσμιοποιημένου κεφαλαίου. Όχι όμως με κανόνες εθνικιστικούς και πατριδολάγνους. Δεν είναι επαναστατική πράξη η στροφή προς τα πίσω. Προς το ιδεολόγημα του έθνους και της πατρίδας.
Δε σας κάνει όμως και επινοήσατε την πατριωτική αριστερά, αποδυναμώνοντας (με πονηρό λόγο και κατακεραυνώνοντας κάθε διεθνιστική προσπάθεια της Αριστεράς) έτσι το αίτημα για λαϊκή διαρκή επανάσταση.
Ο επαναστατικότατος Ρήγας, οραματιζόταν ενωμένα Βαλκάνια, ανεξαρτητοποιημένα από την Οθωμανική αυτοκρατορία. Με λαούς ελεύθερους και ενωμένους. Ή μήπως και εκείνος ήταν τσιράκι της πρώιμης παγκοσμιοποίησης του κεφαλαίου;
Η εκκλησία.
Δεν πολεμάς την παγκοσμιοποίηση του κεφαλαίου με σύμμαχο την εκκλησία και ιδεολογήματα τύπου πατρίδας. Στέκεσαι στην έννοια λαός. Στέκεσαι στη μοναδική ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ έννοια. Γιατί τι να κάνεις το «έθνος» αν το αποκόψεις από το λαό του; Είναι (για να μιλήσουμε και με μεταφυσικούς όρους) σα να έχεις ένα άψυχο σώμα στα χέρια σου. Μόνο για ταφή ή για κάψιμο κάνει.
Δεν είναι και τόσο δύσκολο να καταλάβεις πως η αριστερή διανόηση (η πραγματικά αριστερή διανόηση) στρέφει τα πυρά της τόσο στην παγκοσμιοποίηση του κεφαλαίου όσο και στην αητούμενη από εσάς περιχαράκωση σε έθνη. Η αριστερή διανόηση ζητάει και διεκδικεί, έναν πλανήτη των λαών και όχι των εταιριών. Των αδελφωμένων λαών που δεν τους χωρίζουν γραμμές στον χάρτη και ιστορίες για περασμένα «μεγαλεία». Ζητείται ενδοσκόπηση και όχι ομφαλοσκόπηση και εμμονή σε φαντασιακές έννοιες. Παραγωγικός ρεαλισμός και δράση και όχι Δογματισμός του καναπέ.
Ο Thomas More εξύψωσε στην Ουτοπία του τον σοσιαλισμό. Αυτόν που για εσάς δε λέει πια τίποτα. Γιατί σοσιαλισμός είναι η κυριαρχία του συλλογικού πάνω στο ατομικό. Η κυριαρχία της πλανητικής κοινωνίας των λαών, πάνω στα εθνικά μορφώματα, που μόνο διαχωρίζουν τους λαούς και καθορίζουν τις «εξωτερικές» τους τάξεις.
Η τέχνη και το λογικό
Διανύουμε μία περίοδο παρακμής, σίγουρα και αυτό μεταφέρεται διαμέσου της τέχνης. Της όχι και τόσο σκοτεινής και διόλου ερμητικής.
Διαπιστώνουμε πως η τέχνη πια βρίσκεται στους δρόμους και στα χέρια ανθρώπων που ουδέποτε δήλωσαν καλλιτέχνες. Η τέχνη βρίσκεται στην απλή έκφραση της καθημερινότητας. Μίας καθημερινότητας τόσο σύνθετης και τόσο δυσνόητης, που στην προσπάθεια μας να την κατανοήσουμε αγνοούμε το προφανές μήνυμα της. Πάντα σε περιόδους κρίσης, (ηθικής, πνευματικής) η τέχνη έβρισκε γόνιμο έδαφος στην πηγή της, δηλαδή στο λαό. Δεν πρέπει να το παραβλέπουμε αυτό και κυρίως να αφορίζουμε, μιλώντας για «..για πράγματα πολύ κοινά, μα ανάξια και επονείδιστα: για την ηθική και ιδεολογική γύμνια ενός κόσμου που η υπόστασή του προϋποθέτει την πιο βαθιά ανηθικότητα, την εκμετάλλευση». Το μεταφέρω αυτούσιο το κείμενο, για να συμπληρώσω πως όποιος βλέπει βαθιά ανηθικότητα στην κοινωνία που ζει, τότε δεν είναι σε θέση να προτείνει τίποτα το προοδευτικό, τίποτα το δημιουργικό.
Η «καταστροφή του λογικού» που διαπιστώνετε, ως ειδική μορφή και συστατικό τμήμα της γενικής κρίσης ενός κόσμου σε αποσύνθεση, είναι κάτι που πρεσβεύετε πρώτοι εσείς, οι «πατριώτες» οι πατριδολάγνοι και πατριδοκάπηλοι, με τις αντιφάσεις σας και την εμφανέστατη όπως έγραψα παραπάνω, διαστρέβλωση της ουσίας του Μαρξισμού. Της Διεθνούς και διαρκώς εξαπλούμενης επανάστασης.
Ο Διαφωτισμός πάντα επίκαιρος
Το υπερεθνικό κεφάλαιο, όπως και το ντόπιο δεν πολεμούνται με διαρκείς ομφαλοσκοπήσεις και απομόνωση στους εαυτούς μας. Πολεμούνται κυρίως με τη διακήρυξη και την εμπέδωση των αρχών του Διαφωτισμού στις παγκόσμιες κοινωνίες.
Δείτε την οπισθοδρόμηση της χώρας μας το 19ο αιώνα, όταν οι «πατριώτες» Φαναριώτες τύφλωσαν τον λαό, κάνοντας τον να αρνηθεί τον νεοελληνικό Διαφωτισμό του Κοραή ή του Πίκκολου, αλλά και τις αρχές του Ρήγα, που πήγαζαν από αυτόν.
Έχουμε την εντύπωση πως αυτός ο καιρός είναι πάλι εδώ και πρέπει να δοθεί αγώνας για να αποφευχθεί η περιχαράκωση μας στις στενές γεωγραικές γραμμές των συνόρων μας.
Η τύφλωση αυτή έρχεται μέσα από τη βορβορώδη σκέψη των «ανησυχούντων» για την μετατροπή της χώρας σε κιμά (ο σύμμαχος σας μακαρίτης Χριστόδουλος) από τις μηχανές της παγκοσμιοποίησης. Μα δεν το βλέπετε πως αυτό που προβάλλετε σαν Μπαμπούλα, ήδη έχει αρχίσει να οπισθοχωρεί αφού καμία πολυεθνική δεν είναι πρόθυμη να χάσει χρήμα για να «αλλοτριώσει την εθνική συνείδηση των Ελλήνων»;
Η Ελλάδα μεγεθυνόταν όσο δεν την περιόριζαν οι γεωγραφικές γραμμές των συνόρων της. Και αυτό πρέπει να καταλάβετε επιτέλους.
Ο Θύμιος Παπανικολάου ευαγγελίζεται μία "φαντασιακή επανάσταση"
Αν ο Θύμιος Παπανικολάου πρεσβεύει ένα "εθνικό σοσιαλισμό", απαρνείται τα κάθε λογής επαναστατικά κινήματα που ξεπήδησαν μετά το θάνατο του Στάλιν. Η Κούβα, η Λιβύη, η Νικαράγουα, η Αλγερία, το Βιετνάμ, η Αγκόλα, το Κονγκό, η Χιλή, η Βολιβία και τόσες άλλες χώρες δεν θα μπορούσαν ποτέ πριν να ξεσηκωθούν διότι ο σοσιαλισμός πρεσβεύει τον διεθνισμό, με άλλα λόγια, για να λειτουργήσει η κομμουνιστική θεωρία (αλλά και ο σοσιαλισμός ως γεγονός) πρέπει να απαλλαγεί από κάθε εθνικό προσδιορισμό και κυρίως κίνητρο από εσωτερική (εθνική) ιδιοτέλεια. Με άλλα λόγια, η σταλινική θεώρηση είναι ουσιαστικά εχθρός του σοσιαλισμού διότι είναι συγκεντρωτική και στηρίζεται σε ασφυκτικές γραφειοκρατικές δομές.
Το Κεφάλαιο που οραματιζόταν ο Μαρξ και ο Ένγκελς μπορεί να λειτουργήσει σωρρευτικά μέσω της διεθνούς επαφής, συνεργασίας και ανοιχτών συνόρων, ακριβώς αυτό που έλπιζαν τα απελευθερωτικά κινήματα σε όλη την υφήλιο, από το θάνατο του Στάλιν (1953) μέχρι το θάνατο της ΕΣΣΔ (1991)...
Ξεχνάει όμως και κάτι άλλο βασικό, η κινητήρια αιχμή μιας επανάστασης είναι η καταπίεση κι όχι η εθνική ιδεοληψία. Ο σοσιαλισμός δεν είναι ρωσικός, ελληνικός, κουβανικός, αλλά μια μια αντίστροφη φορά εξουσίας, αντί να εκπορεύεται από πάνω προς τα κάτω, κινείται από κάτω, από τη λαϊκή βάση, το προλεταριάτο. Γι αυτό το βασικό λόγο ο σοσιαλισμός είναι διεθνιστής διότι δεν υπαγορεύεται από εθνικά ιδεώδη. Αλλά οι κορώνες του Θύμιου υποδεικνύουν την επιδέξια μετάλλαξη του σοσιαλισμού στον εθνικοσοσιαλισμό μέσω μιας συγκεντρωτικής εξουσίας που βλέπει παντού εχθρούς. Ακριβώς όπως ρητόρευε ο Χίτλερ...
Και κλείνουμε θυμίζοντας ξανά τη φράση του Τρότσκι:
«είναι κωμικό να είναι κανείς και κομμουνιστής και εθνικιστής ταυτόχρονα»
_______________________________
Διαβάστε..
- Μεταξύ άλλων, για αρθρογράφους του Ρεσάλτο που είναι παράλληλα συντάκτες και στη Χρυσή Αυγή, όπως και σε άλλα ακροδεξιά έντυπα. Εδώ: http://docs.google.com/Doc?id=dcj5p9fq_24ggh8gxcc
Από καταπληκτική σύμπτωση, ο Ιός την Κυριακή δημοσίευσε ένα "χρονικό" της δραστηριότητας του Κ. Αϊβαλιώτη - Κυδωνιάτη μέσα από τα ΜΜΕ, ειδικά το Νέμεcis και προβαλλε τις εξαιρετικά σκοτεινές πτυχές αυτής.
Το προτείνουμε για ανάγνωση, δεδομένου πως ρίχνει φως στα όσα κρύβονται στο καπέλο της "πατριωτικής αριστεράς".
Τους βλέπω να αρχίζουν τις πρακτορολογίες και τις νεοταξολογίες πάλι.. |
@Spy |
Συγχαρητήρια για την ανάρτηση. Προσωπικά δεν πιστεύω πως αξίζει να ασχολείται κανείς με τέτοιες φυλλάδες, αλλά η απήχησή τους και η παραπλανητική οικειοποίηση της αριστερής ιδεολογίας δεν πρέπει να μείνουν αναπάντητα. |
Εξαιρετική και επίκαιρη ανάρτηση. Συγχαρητήρια κε SKY. |
"Το αποκορύφωμα ήρθε μετά τον βιασμό της Αμαρύνθου, όταν η σύνταξη του περιοδικού κατήγγειλε τη «θηριώδη και υποκριτική αντιρατσιστική καθεστωτική προπαγάνδα» (τχ. 12), ενώ συντάκτες του περιοδικού προχώρησαν σε πιο γλαφυρές διαπιστώσεις: «Αυτοί είναι οι ηγέτες μας, αυτοί και οι Ταγοί μας: από τη μια μεριά γεμίζουν τα σχολεία μας μ' αλλοδαπές σειρήνες, που ξέρουνε να παίζουνε άριστα μέσα στις τουαλέτες τις "πίπιζες" και τα "σουραύλια", κι από την άλλη απαιτούν από τους μαθητές να βουλώνουν με κερί τ' αυτιά τους. Αλήθεια, από πού αρχίζει ο βιασμός κι από πού η ομαδική αποπλάνηση ανηλίκων;»" |
Εύθυμος μνεία στον Ιωάννη Κολοβό, "ειδικό" σε θέματα μετανάστευσης και Δόκτωρα Κοπτοραπτικής και αρχικά στέλεχος του Βοριδά και μεταπηδήσασας στο ΛΑ.Ο.Σ. . Το λαγωνικό της αντιμεταναστευτικής πολιτικής του ΛΑ.Ο.Σ. υπήρξε αρθρογράθος του Ρεσάλτου και του Ελεύθερου Κόσμου (βέβαια ο ίδιος λέει ότι είναι δημοκράτης συγγραφέας όπου τον αφήνουν γράφει) [η σαβουρογαμίαση ως δημοσιογραφία] και μόλις προχτές το φόρυμ του ρεσάλτο μαζί με διάφορα άλλα πατριωτικά blogs διαφήμιζαν την παρουσίαση του νέου του βιβλίου. |
Ένα ακόμα εξαιρετικό άρθρο. Τι άλλο να πω; Συγχαρητήρια. |
СЛАВА СTAЛИΗ! |
@τουκιθεμπλομ |
Καιροσκοπισμός, συνομωσιολογίες, ο φυγόστρατος ψευτοπατριώτης του ΛΑΟΣ (τί έκπληξη...) Αϊβαλιώτης μπλεγμένος με το Νέμεσις...Αδώνιδες να διαφημίζουν ψευτο-κομμουνιστικές φυλλάδες, διαστρεβλώσεις, προπαγάνδα... το μόνο που μένει είναι να μπούμε στην κρεβατοκάμαρα του γερο-ναζί-άρη Πλεύρη και να δούμε αφίσα του Τσε. |
@Professor Upham (διόρθωση) |
@FrapDigo |
kamia sxesi stalin kai anodos twn nazi stin exousia stin germania . kai fisika kamia sxesi marxismou leninismou ( gt o stalin apla ayto efarmose dn efarmose kapia 'nea' ideologia )me ton ethnikososialismo . i nazistiki germania itan apla ena astiko kratos . eixe provleytei apo ton idio ton lenin i epithesi apo to pio aneptigmeno astiko kratos stin eyrwpi meta tin ita tis leykis ekstrateias . stin pragmatikotita aytos p pragmatika ithele tin anodo twn nazi stin exousia itan aytos p kalouse se adepanastasi ton sovietiko lao ligo prin ton eperxomeno polemo . a kai mn berdeyete ton ethnismo me ton ethnikismo . |
Αγαπητοί φίλοι Χριστός Ανέστη (δε σας βρίζω χαχαχα) και χαίρομαι που σας ξαναβλέπω. |
Εξαιρετικό ποστ,απλό και λογικό,όπως πρέπει να σκέφτεται κάθε φυσιολογικός άνθρωπος |
@periperi |
Συνέχεια |
@SKY |
το " θάβουν" πως μου βγήκε έτσι καλέ? |
@Imaginos |
sky kamia sxesi ethnikososialismou me sosialismo se mia mono xwra . i ethnikososialistiki ideologia einai ena parakladi tis astikis ideologias . epidi to egrapse o xitler sto 'o agwn m ' dn simenei oti exei kamia ideologiki vasi me ton marxismo leninismo . episis o sosialismos se mia mono xwra sigkedronotan stin prooptiki ( sigkekrimena oikonomiki kai koinwniki )tou sosialismou se ena kratos . safws dn anaferetai se ethniko epipedo . |
@Ιμάτζινος |
Αγαπητό JR |
@periperi |
SKY ποιος το λέει οτι ο άνθρωπος εξελίχθηκε έναντι των ζώων καλέ? Επειδή αποκτήσαμε κινητά 3G, επειδή λέμε την κάθε μαλακία που κατεβάζει η γκλάβα μας on line πίσω από εντυπωσιακά παράθυρα και καταφέραμε να συμπυκνώσουμε το χρόνο της φύσης και να κατασκευάσουμε πετρέλαιο από καλαμπόκια και ρίζι στερώντας στο αναξιοπαθές είδος μας την τροφή για να λέμε κιόλας ως ψευτοκουλτουριάριδες οτι χρησιμοποιούμε οικολογικό καύσιμο στις πανάκριβες SAAB μας, όλα αυτά είναι εξέλιξη έναντι των ζώων η μήπως το ακριβώς αντίθετο? Τα ζώα σκοτώνουν μόνο το αναγκαίο θήραμα για να επιβιώσουν κανένα ζώο δε σκοτώνει ειδικά το είδος του και αβέρτα για να κυκλοφορεί με χλιδάτα αυτοκίνητα και να κάνει το κομμάτι του. Για ποια εξέλιξη λοιπόν μιλάμε? Σε λίγο δε θα υπάρχει τίποτα πάνω στον πλανήτη και γι αυτό θα φταίει αποκλειστικά και μόνο το "εξελιγμένο" ζώο ο άνθρωπος. Αμφιβάλει κανείς σας οτι ο πλανήτης γη θα ήταν εκατομμύρια φορές καλύτερος και ομορφότερος εάν δεν υπήρχε ο άνθρωπος η έστω δεν ήταν τόσο "εξελιγμένος"? |
sky me sigxwreis . apo ekektimeni taxitita egrapsa kratos . logika epixerilimatologw . i dikia sas i taytisi einai avasimi kai asxeti me to sosialismo se mia xwra . o stalin anaferotan se epanastatiko kai oikonomiko epipedo oxi se ethniko . etc kai alios i marxistiki-leninistiki ideologia periexei ton diethnismo . episis kai i diarkis epanastasi tou trotski ( pisteyw tha tin exeis diavasei gia na tin anafereis ) anaferetai se epanastatiko epipedo oxi ethniko . |
Για όνομα του καλού θεούλη, άμα ξαναδιαβάσω γενικά ότι ο σοσιαλισμός σε μια χώρα είναι θεωρία του Λένιν, θα βγουν αφροί από τα αυτιά μου. |
@imaginos |
Αα..επίσης " πατριωτισμός" είναι να κάνεις κάτι καλό για τον τόπο που αισθάνεσαι (αν) πατρίδα σου.Αναλογίσου αν αυτά που πιστεύεις και πράττεις εσύ της κάνουν καλό. |
@τροπικέ φυσικά και αυτά που πιστεύω και πράττω εγώ κάνουν καλό στην πατρίδα μου. Ποια κάνουν καλό, αυτά που πιστεύεις και πράττεις εσύ? |
@Nechayev Άλλο ο ρεφορμισμός και οι παραχωρήσεις/ θεωρητικά τρικ, προϊόντα του αισθήματος αυτοσυντήρησης του Ιωσήφ, κι αλλό τα κτηνώδη σοφίσματα των εθνικο"σοσιαλιστών" κ. Νετσάγιεφ, αυτό που αναφέρεται στο κείμενο, είναι ότι το "μαρξιστικό" μοντέλο του Στάλιν χρησιμοποιήθηκε ως εφαλτήριο από τον Χίτλερ για να φτιάξει αυτός το δικό του "σοσιαλιστικό" κοκτέιλ. Δεν είπε κανείς ότι ήταν ίδια τα δύο μοντέλα. Απλά μόνο ότι είχαν, ας πούμε, κοινή αφετηρία. Στα εγκλήματα όμως δεν διέφεραν και πάρα πολύ οι 2 τους. Αυτό το 'αίσθημα αυτοσυντήρησης' του Ιωσήφ παρα-ήταν έντονο και θέρισε κόσμο και κοσμάκη.. |
@imaginos |
@προβοκάτωρ |
Αγαπητοί μου, |
@SKINIOUS " Εσείς και οι ...εργοδότες σας ( γιατί δεν πιστεύω ότι είστε τόσο αφελείς!) κάνετε τα πάντα γι αυτό." Άντε επιτέλους! Και είχα αρχίσει να ανησυχώ βλέποντας να μην αρχίζουν οι συνωμοσιολογίες. Αλλά.. κ. Σκίνιους, έτσι για να μπω και γω στο κλίμα της "λογικής" που επικρατεί στο ρεσαλτοχώρο σας: Μήπως θα είχαμε εμείς ένα λόγο παραπάνω να κάνουμε αναφορές για δικούς σας εργοδότες, μιας και διαφημίζετε από το μπλογκ σας τις νέες κυκλοφορίες του Ρεσάλτο; http://skinious.blogspot.com/200...04/28- 2008.html Τι είδους οικονομικά συμφέροντα εξυπηρετείτε κ. Σκίνιους;; |
**ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ** |
@Imaginos |
...Συνέχεια... |
Ο δαίμων του blog, άφησε μισό το σχόλιό μου. ΑΛΛΑ: οφείλω να απαντήσω στην τελευταία "σημειολογική κακεντρέχεια" του Sky για το ψευδώνυμο. Να σου πω την αλήθεια, Sky, το σκέφτηκα κι εγώ ότι το skinious θα παραπέμπει σε ... skinhead. Αν έχεις όμως φαντασία, αλλού παραπέμπει. Μακράν εμού οι ρατσιστικές DNAολογικές "ανωτερότητες" των φυλών κλπ. Κρίμα πάντως που το σχόλιό μου εμφανίστηκε μισό. Και βέβαια, καμμιά λατρεία σε αφορισμούς, απλως επεσήμανα ότι ΟΛΟΙ είναι "υπό κρίσιν" και όλα οφείλουν να ερμηνεύονται στο ιστορικό πλαίσιο που εξελίσσονται. Πάντως δογματικός δεν είμαι. Και βέβαια τον κ. Παπανικολάου δεν τον έχω δεί ποτέ.. |
Αγαπητέ SPY για να μην το παίζω εξυπνάκιας παραθέτω ένα λινκ από κείμενο του ιντιμίντια αρκετά αναλυτικό επί του θέματος. |
κ. Σκίνιους, αν όντως δεν είστε δογματικός, πολύ καλά πράττετε. Οι δογματισμοί υποδηλώνουν ανασφάλεια, φοβία και μειωμένη αντίληψη (ιδίως αν πρόκειται για θρησκευτικούς δογματισμούς). |
Το άλλο που ήθελα να επισημάνω, είναι ότι καλό θα ήταν κάποτε να ωριμάσετε, εσείς και οι αναλόγως σκεπτόμενοι και να καταλάβετε ότι όποιοι διαφωνούνε με τα σκεπτικά σας και τις θεωρίες σας δεν είναι κατ' ανάγκη πληρωμένοι. |
Α, και η αντιπαράθεση επί του θέματος "σοσιαλισμός σε μια χώρα" ή όχι έγινε το 1924-25 δηλαδή αμέσως μετά το θάνατο του Λένιν και όχι το 1928 και κατέληξε με την ήττα-συντριβή του Τρότσκι και λοιπών της ενωμένης τότε αντιπολίτευσης στο "εσωκομματικό δημοψήφισμα" του 1927. |
Spy said:" ... σαν να χρησιμοποιούν άκυρους νόμους της φυσικής για να αποδείξουν ότι η Γή είναι επίπεδη." |
@προβοκάτωρ |
@Professor Upham |
spy , sky , shy και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις , μπορεί να έχουμε ανταλλαξεί βαρείς και ίσως αδικαιολόγητους χαρακτηρισμούς με αφορμή εκείνη την ανεκδιήγητη πρωταπριλιάτικη φάρσα για το δήθεν χάκεμα του NEOS - FORUM , μπορεί να με χρήσατε εχθρό σας για το ακραίο ύφος το σχολίων μου αλλά , για τούτη εδώ την ανάρτηση δεν μπορώ να πω παρά μονο: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ! |
Θα χάσετε τις επιδοτήσεις από το Σόρος με τέτοια διαφήμιση που κάνετε στο ΡΕΣΑΛΤΟ. |
Ζουγκλάδες τα όσα αναφέρετε εσείς οι ΔΗθΕΝ-blogger είναι ψευδή, συκοφαντικά, φασιστικά. |
Γεώργιος Καρατζαfuhrer είναι το nick μου. Ποιος ξέρει όμως πότε προλάβατε και ήρθατε σε συνεννόηση με τους εβραίους του Blogger και μου το μπλοκάρανε. |
@Spy: Αφεντικό, είναι κάποιος Gortynios εδώ που νομίζει ότι το κείμενο γράφτηκε για να κατακρίνει τον κομμουνισμό, ένας ανώνυμος λίγο σουρωμένος και κάποιος Γιώργης Καρατζ. |
@Gortynios |
Ok Boss! Παιδιά, μπείτε μέσα, έχει θέσεις στο bar. Σήμερα είναι hawaiian shirt day, μπορείτε να πάρετε από μέσα το πουκαμισάκι σας. |
@Skinious |
@FrapDigo |
@Sky: Σκληρή πόρτα, αλλά δίκαιη, και κατά βάθος ευαίσθητη και καλόψυχη! :P Δε μου λες, ποιός σε έβαλε, ολόκληρο μέτοχο, να μοιράζεις πουκάμισα; Νομίζω πάντως ναι, γι'αυτόν ήρθε αυτό το πουκάμισο, ειδική παραγγελία. |
Λοιπόν,ανεβαίνω λίγο στα καμαρίνια με την κοπέλα και γυρνάω σε κανά μισάωρο μη μ απολύσετε κιόλας,μουσκή όσο λείπω θα παίζει ο imaginos! |
tropikosss που να πάρει |
@ FrapDigo |
Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γιάννη Κολοβού (αρθρογράφου του Ρεσαλτο) στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Αθηναίων. |
http://bp2.blogger.com/_LR-hG6AG...0-h/ masons7.jpg |
@greek |
Oxouuu piasame tora kai tin masonia...thimithika prin xronia pou sto likio o kathigitis thriskeftikon mas mas ixe kanei seminario/plisi eggefalou pou katelige oti ston ipsilotero vathmo tis masonias apokaliptontan ston masono oti o megas arxitektonas einai o Bafometh(traganthropi theotita ton kelton,ton opoio me ligo psaksimo anakaliptis oti itan theos tis gonimotitas lol)...athanati eliniki ekpedefsi... |
Άλλο που ουσιαστικά η μασονία δεν έχει καμία σχέση με τα παραμυθάκια που πιστεύουν οι θρησκόληπτοι και γενικότερα η πλειοψηφία |
don't stop the music junglers! |
@tropikos... |
Σορρυ, ασχετο με το αντικείμενο του ποστίου: |
Αφιέρωση με πολύ αγάπη... |
@Anonymous |
Πάντα με αγάπη. Ετσι μας διδάσκει η Ορθοδοξία. Κανένα μίσος. After all είμαστε όλοι αδέρφια. Για την πρακτορολογία, δώσατε λαβές. |
Πάντα με αγάπη. Ετσι μας διδάσκει η Ορθοδοξία. |
Ε ναι η γνωστή αγάπη του χριστιανισμού..τον Carlin μου θύμησες τώρα! |
Επίσης έχω μάθει και να συγχωρώ, όσο και να σας φαίνεται περίεργο. |
Από την αναφορά σας στις "φαντασιακές κοινώτητες" διακρίνω μια υιοθέτηση των θέσεων των μετα-μοντερνιστών σαν τον Χομπσμπαουμ. Απλώς να εχετε υπ'οψιν οτι η επιστημονικη κοινωτητα εχει αρκετες αποψεις πανω στο θεμα και δεν ειναι αποδεκτη η αποψη του Χομπσμπαουμ απο την πλειοψηφια των επιστημονων. |
Μπράβο ρε παιδιά συγχαρητήρια για την αρθράρα σας. Ας ξεθαφτεί ο μαρξισμός να τον ξαναθυμηθεί ή ξαναμάθει ο κόσμος μπας και δεί ασπρη μέρα αυτός ο πλανήτης. |
Αυτοι του Ρεσαλτο εχουν ξεθαρεψει και προσπαθουν να περασουν την προπαγανδα τους τεχνηεντως στο Facebook. Δεν θα εκανα λογο για αυτο αν δεν κινητοποιουσαν τοσο ευκολα τοσο μεγαλο πλυθησμο. Αυτοι και οι φασιστες του Λαος μαζευουν στα γκρουπς τους πολυ ευκολα 10.000 ατομα που ολοι πεφτουν θυματα της νοσσηρης προπαγανδας του. Μερικα απο το γκρουπς ειναι: |
Εξαιρετικό ποστ. |
Σορυ, είπα "ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΡΘΡΟ " αναφερόμενος στα εξής (που εσβησα προηγουμένως φοβούμενος το... όριο πολυλογίας) |
σόρυ, εννοούσα το 2ο αρθρο ανάμεσα σε 2 πιο κάτω. |