Η ιστορία με τη λογοκρισία στην Art Athina είναι πλέον γνωστή σε όλους. Ήταν φυσικά αναμενόμενο να γίνει βούκινο...
Σε τέτοιου είδους εκθέσεις, από παλαιοτάτων χρόνων, είθισται να παρουσιάζονται και έργα τέχνης προκλητικού εώς και πολύ προκλητικού περιεχομένου τα οποία εκθέτονται σε πιο απόμερους χώρους για να μη γίνονται αντιληπτά από ανηλίκους (λες και αυτοί δεν έχουν δει τα πάντα από το ίντερνετ).
Όσο προκλητικά όμως και να είναι τα όποια έργα τέχνης, αυτό δεν τα κάνει να παύουν να είναι ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ. Και αυτή ακριβώς είναι η σημαντική λεπτομέρεια, την οποία εως και στις μέρες μας δεν κατάφερε ποτέ να κατανοήσει ο ελληνορθόδοξος νους του μέσου ακροδεξιού φασίστα και ούτε πρόκειται διότι η εξελικτική πορεία της νόησής του έχει φτάσει στη δύση της εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Έστειλαν λοιπόν οι Καρατζαγεωργιάδηδες του ΛΑϊκίστικου Οπισθοδρομικού Συντηρητισμού τον μυστικό τους χωροφύλακα, που ασφαλώς και είναι μέλος του ΛΑ.Ο.Σ, για να δουν αν υπάρχουν στην Art Athina λάθος έργα τέχνης (φανταστείτε τι θα ακολουθήσει αν γίνει το τραγικό λάθος και βρεθούν αυτοί οι τύποι σε κάποια θέση του μηχανισμού της εξουσίας).
Αφού βρέθηκε λοιπόν το λάθος έργο τέχνης, ο χωροφύλακας ενημέρωσε τον "πολύ" Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος με τη σειρά του κατήγγειλε (χωρίς καν να έχει δει) το λάθος έργο τέχνης στα κομμάντα της αστυνομίας για να ακολουθήσουν οι γελοιότητες που μας έκαναν για μια ακόμα φορά διεθνώς ρεζίλι.
Να μη ξεχνάμε και το ανάλογο διεθνές ρεζιλίκι με τον χουντολάγνο Καρατζαφέρη και το "outlook" όπως και αυτό με τον Προφήτη Λιακόπουλο και το blogme.gr. Δεν είναι καθόλου μα καθόλου τυχαίο ότι οι εν λόγω τύποι προέρχονται από τον ίδιο γκρίζο χώρο.
Το επίμαχο έργο τέχνης ονόματι «Η σύγχρονη ελληνική σκηνή», ήταν ένα βίντεο στο οποίο μια γυναίκα αυνανιζόταν, κοινώς το έξυνε, με την υπόκρουση του Εθνικού Ύμνου (ή αλλιώς του μεγάλου σουξέ της χρονιάς 2004).
Το έργο είναι της Εύας Στεφανή, η οποία δεν είναι κάποια τυχαία -αν και αυτό δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο- είναι καθηγήτρια Πανεπιστημίου (Αριστοτέλειο) και είχε βραβευτεί στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
Όμως ποιό ακριβώς ήταν το συνυπάρχον του σουξεδακίου του 2004 στο έργο τέχνης που ενόχλησε τους ελληνορθόδοξους;
Μην ήταν το αιδοίο; Μην ήταν το ξύσιμό του; Ποιό ήταν αυτό ακριβώς που προσέβαλλε τα ιερά και όσια ώστε να ακολουθήσουν οι μετέπειτα τραμπουκισμοί;
Οι ενοχλήσεις αυτές, αν μη τι άλλο, έχουν να κάνουν με τους γνωστούς ελληνορθόδοξους μεσαιωνικούς κομπλεξισμούς όπου τα πάντα είναι αμαρτία (γύμνια, σεξ, μαλακισμοί,..κτλ).
Δείτε εδώ μια από τις θρησκευτικές νομοθεσίες, οι οποίες με την πάροδο των αιώνων έχουν γεμίσει με κόμπλεξ την κοινωνία: 1, 2, 3, 4, 5 (απολαύστε τις λεπτομερείς περιγραφές). Κόμπλεξ με τα οποία προσπαθούν να επηρεάσουν και την τέχνη.
Επικαλούμενοι τη "λογική" του γκρίζου χώρου του Καρατζαφέρη, υπενθυμίζουμε την ατίμωση που υπέστη η ελληνική σημαία στις μέρες δόξας του EURO 2004 και Eurovision 2005 όπου είχε γίνει από στριγκάκι μέχρι και προφυλακτικό.
Επίσης να θυμηθεί ο Καρατζαφέρης τη χρονιά 1972, όπου το αγαπημένο του καθεστώς έκλεισε με τους χωροφυλάκους έκθεση του ζωγράφου Γιάννη Τσαρούχη διότι στα έργα του ατίμαζε με ημίγυμνους άνδρες την ένδοξη στολή του ελληνικού ναυτικού.
...ο Γιάννης Τσαρούχης είναι ένας από τους αγαπημένους ζωγράφους του δημοκράτη Προέδρου (δια στόματος του ιδίου σε εκπομπή του)...
Κλείνοντας, το JUNGEL-Report εμπνευσμένο από την όλη ξεφτίλα και από το έργο τέχνης της Εύας Στεφανή, και σε συνδυασμό με την ημέρα του Περιβάλλοντος (χλωρίδα, πανίδα, κλίμα, κτλ) που είναι σήμερα, φιλοτέχνησε ένα έργο τέχνης στο οποίο εκφράζεται η κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική μας Ζούγκλα:
UPDATE
Μόλις πριν λίγο προσπαθήσαμε να επισκεφτούμε το http://www.fantomas.gr όπου είχε αναρτηθεί το επίμαχο βίντεο χωρίς την υπόκρουση του Εθνικού Ύμνου.
Το αποτέλεσμα ήταν μια λευκή σελίδα με τα εξής:
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει, όμως υπάρχει η σοβαρή υποψία να βυθιστήκαμε ακόμα περισσότερο στον νεοελληνορθόδοξο μεσαίωνα και οι αρχές να έκλεισαν την ιστοσελίδα.
Αν είναι έτσι, τότε άντε και στα δικά μας!
Σε τέτοιου είδους εκθέσεις, από παλαιοτάτων χρόνων, είθισται να παρουσιάζονται και έργα τέχνης προκλητικού εώς και πολύ προκλητικού περιεχομένου τα οποία εκθέτονται σε πιο απόμερους χώρους για να μη γίνονται αντιληπτά από ανηλίκους (λες και αυτοί δεν έχουν δει τα πάντα από το ίντερνετ).
Όσο προκλητικά όμως και να είναι τα όποια έργα τέχνης, αυτό δεν τα κάνει να παύουν να είναι ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ. Και αυτή ακριβώς είναι η σημαντική λεπτομέρεια, την οποία εως και στις μέρες μας δεν κατάφερε ποτέ να κατανοήσει ο ελληνορθόδοξος νους του μέσου ακροδεξιού φασίστα και ούτε πρόκειται διότι η εξελικτική πορεία της νόησής του έχει φτάσει στη δύση της εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Έστειλαν λοιπόν οι Καρατζαγεωργιάδηδες του ΛΑϊκίστικου Οπισθοδρομικού Συντηρητισμού τον μυστικό τους χωροφύλακα, που ασφαλώς και είναι μέλος του ΛΑ.Ο.Σ, για να δουν αν υπάρχουν στην Art Athina λάθος έργα τέχνης (φανταστείτε τι θα ακολουθήσει αν γίνει το τραγικό λάθος και βρεθούν αυτοί οι τύποι σε κάποια θέση του μηχανισμού της εξουσίας).
Αφού βρέθηκε λοιπόν το λάθος έργο τέχνης, ο χωροφύλακας ενημέρωσε τον "πολύ" Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος με τη σειρά του κατήγγειλε (χωρίς καν να έχει δει) το λάθος έργο τέχνης στα κομμάντα της αστυνομίας για να ακολουθήσουν οι γελοιότητες που μας έκαναν για μια ακόμα φορά διεθνώς ρεζίλι.
Να μη ξεχνάμε και το ανάλογο διεθνές ρεζιλίκι με τον χουντολάγνο Καρατζαφέρη και το "outlook" όπως και αυτό με τον Προφήτη Λιακόπουλο και το blogme.gr. Δεν είναι καθόλου μα καθόλου τυχαίο ότι οι εν λόγω τύποι προέρχονται από τον ίδιο γκρίζο χώρο.
Το επίμαχο έργο τέχνης ονόματι «Η σύγχρονη ελληνική σκηνή», ήταν ένα βίντεο στο οποίο μια γυναίκα αυνανιζόταν, κοινώς το έξυνε, με την υπόκρουση του Εθνικού Ύμνου (ή αλλιώς του μεγάλου σουξέ της χρονιάς 2004).
Το έργο είναι της Εύας Στεφανή, η οποία δεν είναι κάποια τυχαία -αν και αυτό δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο- είναι καθηγήτρια Πανεπιστημίου (Αριστοτέλειο) και είχε βραβευτεί στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
Όμως ποιό ακριβώς ήταν το συνυπάρχον του σουξεδακίου του 2004 στο έργο τέχνης που ενόχλησε τους ελληνορθόδοξους;
Μην ήταν το αιδοίο; Μην ήταν το ξύσιμό του; Ποιό ήταν αυτό ακριβώς που προσέβαλλε τα ιερά και όσια ώστε να ακολουθήσουν οι μετέπειτα τραμπουκισμοί;
Οι ενοχλήσεις αυτές, αν μη τι άλλο, έχουν να κάνουν με τους γνωστούς ελληνορθόδοξους μεσαιωνικούς κομπλεξισμούς όπου τα πάντα είναι αμαρτία (γύμνια, σεξ, μαλακισμοί,..κτλ).
Δείτε εδώ μια από τις θρησκευτικές νομοθεσίες, οι οποίες με την πάροδο των αιώνων έχουν γεμίσει με κόμπλεξ την κοινωνία: 1, 2, 3, 4, 5 (απολαύστε τις λεπτομερείς περιγραφές). Κόμπλεξ με τα οποία προσπαθούν να επηρεάσουν και την τέχνη.
Επικαλούμενοι τη "λογική" του γκρίζου χώρου του Καρατζαφέρη, υπενθυμίζουμε την ατίμωση που υπέστη η ελληνική σημαία στις μέρες δόξας του EURO 2004 και Eurovision 2005 όπου είχε γίνει από στριγκάκι μέχρι και προφυλακτικό.
Επίσης να θυμηθεί ο Καρατζαφέρης τη χρονιά 1972, όπου το αγαπημένο του καθεστώς έκλεισε με τους χωροφυλάκους έκθεση του ζωγράφου Γιάννη Τσαρούχη διότι στα έργα του ατίμαζε με ημίγυμνους άνδρες την ένδοξη στολή του ελληνικού ναυτικού.
...ο Γιάννης Τσαρούχης είναι ένας από τους αγαπημένους ζωγράφους του δημοκράτη Προέδρου (δια στόματος του ιδίου σε εκπομπή του)...
Κλείνοντας, το JUNGEL-Report εμπνευσμένο από την όλη ξεφτίλα και από το έργο τέχνης της Εύας Στεφανή, και σε συνδυασμό με την ημέρα του Περιβάλλοντος (χλωρίδα, πανίδα, κλίμα, κτλ) που είναι σήμερα, φιλοτέχνησε ένα έργο τέχνης στο οποίο εκφράζεται η κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική μας Ζούγκλα:
«Η σύγχρονη ελληνική Ζούγκλα»
(αφιερωμένο στους δημοκράτες του ΛΑ.Ο.Σ.)
(αφιερωμένο στους δημοκράτες του ΛΑ.Ο.Σ.)
UPDATE
Μόλις πριν λίγο προσπαθήσαμε να επισκεφτούμε το http://www.fantomas.gr όπου είχε αναρτηθεί το επίμαχο βίντεο χωρίς την υπόκρουση του Εθνικού Ύμνου.
Το αποτέλεσμα ήταν μια λευκή σελίδα με τα εξής:
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει, όμως υπάρχει η σοβαρή υποψία να βυθιστήκαμε ακόμα περισσότερο στον νεοελληνορθόδοξο μεσαίωνα και οι αρχές να έκλεισαν την ιστοσελίδα.
Αν είναι έτσι, τότε άντε και στα δικά μας!